Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ALL SPM CANDIDATE♥


lagi 2 hari je kot da nak spm .or name sebenar nye sijil pelajaran malaysia . haha . gile takut, happy, suke, gembire, sedih, geram, tension, marah, nak menangis, nak jerit, nak tidur semua dalam 1 . hahaha . sengal sengal . aku gile nervous dengan spm ni kot . knp ? jangan tanye la kenape . haha . sebab 1st takut gagal . 2nd sebab takut gagal . 3rd sebab takut gagal . hah ! itu la jawapan nye . *sial ! aku dah mereng sekarang ni . hahaa . ish boleh ke ek aku jawab ? aku takut lah . kang failed macam mane ? ishh ! kang kena repeat ? tak nak aku ! simpang malaikat 44 . haha . cehhh . eh . berbalik pade tittle dekat atas tu kan . aku nak mengucapkan do the best pade semua spm candidate 2010 . gook luck okay . and wish me luck too . and aku nak mintak maaf dekat semua yang pernah aku sakitkan hati, merosakkan hati, melukankan or same waktu dengan nye . sorry okay . please forgive me ! haha . sengal la kau ! halal kan makan minum aku walaupun makanan tu tak halal ! hahaha . *stupid! so good luck all .
p/s : iloveyousomuchsijilpelajaranmalaysia <3 <3
the end .





Post a Comment