Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥BROADBAND STUPID!♥


sial,babi,puki lancau,babi aym,sengal,bongok, and other ! hah . kan semua dah keluar . lembab nak mati ! 1 page pun tak boleh bukak . kalau boleh pun sekejap2 je . tension kot ! tension ! tension ! dengan macam2 masalah . dengan sakit hati . dengan spm ! asal semua ni datang sekali gus hah ! sorry blog, hahaha . memang kau je tempat aku luah kan perasaan yang SUCK gile babi ni . hmmm . sakit nya lah hati kan . asal broadband ? knp ? kau nak jadi macam dulu . sejak akhir2 ni okay je mood kau . sejak akhir2 ni kau nak buat aku tension lagi ea broadband ! ish ! ni lagi 1 . dekat sini punyelah ramai pakai wifi semua . tapi semua nye macam HARAM ! semua ade security code ! shit gile babi . dekat rumah ni pun same ! ade streamyx macam taka de je . tak ape lah . dulu tu aku punye . sekarang LAKIBINI tu dah ambik ! ambik la kau ! main lah game puas2 ! hahaha . asal lah broadband ni macam sial la sekarang ni . kenape time aku tengah serabut gile babi kau nak buat hal hah cibai ? hah ! habis semua bahase bahase tuu kuar !  ish aku nak spm la ngok ngek kepale kemek !!! TOLONG LAH BROADBAND ! HELP ME ! please please ! grrr .
p/s : mama tak bayar broadband ke ? :(
  the end .





Post a Comment