Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ HARI KEMUNCAK KOKURIKULUM♥


Hahaha . hari ni ade hari kemuncak kokorikulum dekat sekolah . and dengan tulus hati . semalam cikgu mintak lah aku tolong susun semua sijil2 semua . ish ! jealous aku ! hahaha . sebab aku tak dapat . ahahaha . then aku tolong cikgu sampai lah pukul 1:30pm dari pukul 12:00pm . time tu cikgu mintak tolong jaja . and then cikgu suruh aku tolong jugak . hahaha . but jaja awal2 dah menghilangkan diri . pukul 12:45pm dia dah balik . hampeh kau ja . pastu kau suruh si GEMOK tu tolong aku kan . gemok ni ialah that girl yang aku ceritekan baru2 ni . yang PENCURI tu . hahaha . then pagi ni . cikgu mintak tolong aku buat kerje dekat atas pentas . firstly ! perempuan gemok tu cikgu tak suruh pun tolong . dia suruh aku,kawena and mary ann je . dia gedik2 je nak tolong jugak . hahaha . menyampah aku . pagi tadi . aku datang sekolah pukul 7:15am . haha . awalkan . then aku lepak canteen dulu . pastu dalam 7:30am aku gerak pergi bilik kaunseling . haha . ontheway nak ambik barang tu . aku da ternampak gemuk tu datang . dengan cepat aku melarikan diri g bilik kaunseling . then . si aus ni g tegur aku . adui . then cakap dengan dia dulu . mase tu aku dah gelabah dah sebab taknak permpuan tu nampak aku . hahaha . then cepat2 aku mintak izin dekat aus untuk pergi tolong cikgu . huhu . last2 aku terus gerak g bilik kaunseling . yes ! dapat jugak aku larikan diri ! hahaha . then mase aku dekat atas pentas tolong cikgu . dup dup dia ade dekat belakang aku ! aaarrrggghhh ! gile tension aku dengan kau ! RIMAS ! mane aku pergi kau follow je . hahaha . then . dekat pentas tu . aku,perempuan tu,kawena and mary ann la . and aku rase sempit sangat ! sebab perempuan tu ade . haha . gile kurang ajarkan aku . biarlah ! suke hati aku lah babe ! sampai lah balik aku dengan girl tu . rehat pun dengan aku ! hate hate hate ! benci ! benci ! benci ! hahaha . balik awal kot hari ni . pukul 11 . hehe . tapi aku samapi rumah pukul 12 . haha . aku lepak dekat bustop dengan eika,pieka and fetre (girl okay) ahahaha . ambik gambar banyak2 . haha . sebab aku tak dapat ambik pic banyak sebab aku kene tolong cikgu je . so gambar korang lah paling banyak berbanding aku . suck ! haha . takpe2 . esok boleh lagi kan . nak ambik pic aku banyak2 . hahaha . okay la . tired . 
p/s : give me space la sengal !
the end .





Post a Comment