Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥MENYAMPAH♥



Tension ! tension ! tension ! aku betulbetul sakit hati dengan kau tahu ? tahu tak ? taknak tahu sudah . eiyra dari tahun lepas gaduh dengan seorang girl ni . eiyra menyampah gile dengan dia . tahun lepas eiyra gaduh dengan dia sebab dia ni kaki mencuri . ee . tak suke betul lah kawan dengan orang mencuri ni . ishhh ! first dalah curi baju kawan baik aku tu . namenye norhaliza binti yusuf . atau name glamornye jaja or leeza . haha . girl tu da mencuri baju dia . dalah jaja ni kecik . eh tak la kecik sangat . badan macam aku je . then that girl badan sedikit berisi eh kejap “sedikit ke?” haha . then curi baju jaja . kisahnye bermule . time tu dekat rumah jaja . eh eiyra pun ade jugak kot . eiyra and girl tu tidur rumah jaja . sebab esoknye kiteorang ade kawad kaki GO dekan pandamaran . eh jangan main2 kiteorang dapat tempat kedua tahu . gile babi happy nye kiteorang . haha . walau macam mane pun kiteorang tak boleh kalahkan sekolah pandamaran . haha . takpe lah . eh berbalik pade  cerite asal . pagi tu si jaja ni lah . dia check lah beg that girl tu . then ternampak lah baju dia dalam beg girl tu . then bukan si jaja ni nak ambik , dia biarkan je . ish ! bengong . if aku . da ambik then simpan dalam almari aku balik . hahaha . and then bila entah jaja ternampak gambar that girl pakai baju tu . serious ! macam SARUNG NANGKA ! hahaha . dalah badan kau besar . kau pakai baju kecik ! adoi . gile kelakar lah kan . so start tu , jaja cerite dekat kiteorang semua . then kiteorang pulaukan dia . haha . and sorry . mulut aku lah yang paling lazer ! haha .  best gile time agame . kan mase form4 ade tajuk pasal mencuri semua . then dengan mulut laser aku ni hentam dia gile babi . gile kaw punye aku kutuk kau depan2 ! haha . ustaz pun pelik sebab banyak betul aku tanye ustaz . hahaa . biarlah . asalkan hati aku puas gile kaw ! then aku baik dengan that girl ni mase tahun lepas jugak  mase tu aku pergi kem . dengan eika and mira . hehe . well . dulu aku,eika and mira mmg rapat . act aku tak okay dengan mira ni dari form 1 kot . ke sekolah rendah . aku pun tak ingat .haha . eh name mira memang suke buat masalah dengan aku ek ? haha . then kiteorang pergi kem spies . dekat Gombak . haha .time tu kiteorang bertige pergi bercouple . hahaha . semua sebaye . bengong . but semua da tak bertahan dengan COUPLE TERSEBUT . haha . dekat kem tu la aku dengan that girl baik . aku and eika la . mira tak okay lagi dengan that girl tu . haha . aku biase lah bile orang tu da mintak maaf . cepat je okay . walau besar mane pun salah dia . haha . so time tu aku dah rapat dengan girl tu . hahaha . then makin lame makin aku dah meluat dengan girl tu . sampai lah tahun ni . aku dah rimas dengan dia . sebab mane aku pergi dia nak ikut . tension kot ! aku nak jugak sorang2 . then dia dah makin berlagak . dia nak tumpang glamour je dengan aku . hahaha . semua cakap macam tu kot . sorry . bukan nak berlagak . but kenyataan ! hahaha . aku lagi suke dengan kawan2 yang lain berbanding dia . now aku nak jauhkan diri dari dia ! grrr ! hahaha . rimas siot ! 
p/s : shuuhh shhhuuhhh ! blah kau dari hidup aku . capital N !
the end .





Post a Comment