Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥RAMBUT GUGUR♥



Hahaha . pasal rambut gugur ni kan . aku pun tak tahu kenape dengan rambut aku ni . gugur yang terlampau sangat . grrr . tension kott . setiap hari ade je rambut gugur . dekat bilik aku , toilet semua penuh dengan rambut aku . tiap2 hari jugak lah aku kena kutip semua rambut dekat bilik aku ni . ish tension kot . hahaha . kenape ek rambut aku ni gugur yang teramat la sangat ? kenape ? apasal ? why ? sebelum ni aku dah sedar . and aku ambik berat sangat pasal rambut aku ni . then lame2 aku buat derk je la . sebab taka de siape pun tegur . okay . sejak boyfriend aku asyik tegur je . aku dah mule ambik serious ! “ini kes serious!” hahaa . then aku tanye2 mama . dia tu macam tak ambik peduli je . tension aku . ni lagi 1 kes . dekat kepale aku ni . dulu aku tunggu someone dekat bawah pokok . aku tak tahu la pokok ape tu . yang ade buah . buahnye kulit warne coklat . bile bukak buah tu . buah dalam tu bulat warne kuning . okay . berbalik pade aku kate aku tunggu someone dekat bawah pokok tu . tetibe buah tu jatuh dekat atas kepale aku . adoi . sakit doe . dekat buah tu . hujung nye tajam tau . yang bende tajam tu la termasuk dalam kepale aku . agak2 seminngu da bende alah tu dalam kepale aku ni . lepas tu aku ngadu la dekat someone ni . dia pun check la dekat kepale aku . and then dia cabut la keluar bende alah tuu . hoho . macam mate pensel tu tau . sakit . until now . kesan nye ade lagi . and esok nak pergi check doctor . tunggu la hasilnye esok . hohoho .
p/s : i hate my hair :(
the end .





Blogger miya said...

sabar ye dik,, insyaallah tak ada apa2 tu..

entri baru yang tak boleh elak:
jangan promote entry ko kat comment box aku!!
hati-hati dengan mi segera 50% halal

 
Blogger ryna said...

ummm...
mybe sbb reborn kot..ambot osk la..mcm ak..ambot pon trok ggur..
don worry la my syg..
u'll be alright...

 

Post a Comment