Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥SIJILPELAJARAN MALAYSIA♥


Tension kot dengan spm ni . hmmm . sebab spm ni la aku kena kongkong dengan parent semua . dalah ta boleh keluar semua . arrgghh ! tension nye . akuda tak sabar nak spm . but aku takut la nak ambik spm ni . aku takut dengan math ,sejarah , science, ekonomi asa and perdagangan . haha . perdagangan la aku paling lah tak faham doe . serious . oh cikgu emira . kiteorang serious tak faham ape yang cikgu ajar . tengok . semua failed dalam subject perdagangan tau . and kiteorang tak suke asyik kena push dengan cikgu . and cikgu suke jerit2 tau . ingat kiteorang suke ? grrr . tolong lah . sakit doe telinga aku ni . hahaha . lagi berape hari je da nak spm . lagi 12 hari je lagi . what ? 12 ? wei! Seminggu lebih kot ! hahaha . memang aku tak sabar nak spm ni . but takut doe . hahahaha . mati aku kalau failed nanti . hmm . macam mane ni . gile tak ade mood nak study dah . tolonglah . spm SUCK
p/s : sijil pencen murid :)
the end .





Post a Comment