Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥THANKS RYNA♥

oh god . aku bace si sengal ryna punye blog . serious ! aku nak nangis doe . gile sedih siot ! wei ! aku sayang kau gile babi doe ! dah 4 tahun kite member . walaupun 3 tahun kite lost contact kan wei ? tak ape la . now da kembali normal . bak kate kau . "GENG O.P.I.S dah kembali" cehhh . ingat lagi . zaza lah yang tubuhkan geng ni . haha . mase form two . funny gile kan wei . haha . so now . zaza and ryna dah kembali ! lepas spm aku nak korang turun KLANG ! ade aku kisah ? hahaha . loveyouallsomuchlasengal!



p/s : blog sayang ku ryna .
 http://ohhjustlikeadream.blogspot.com/
the end .





Post a Comment