Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ABI MUSA ASHAARI PART 1♥


ni lagi sorang mamat gile ni . hahaha . gile2 pun dia ni ex aku jugak kan . ex yang paling lame nak mati aku couple . 2 tahun 4 bulan kot . hahaha . lame siott . and selame ni la aku banyak kenangan manis and pahit dengan dia . eh , paling banyak pahit . hahaha . grrr . mase hari khamis pada 2dec . mase tu aku dah habis paper . yela science aku buat 1 jam je kot . haha . then aku lepak canteen dengan member2 . and ex2 . haha . sengal . permulaan cerite nye . agak2 pukul 12 macam tu kot . aku lepak dekat taman dengan member2 aku . anies,eika,pieka,huda and fatimah . antare semua ni,aku sorang je kot SINGLE . hahaha . mase aku tengah lepak2 dekat TAMAN RAKYATaku ternampak lah jejake yang bername abi musa ashaari bin hamzah lalu dekat depan taman rakyat . grrr . then agak2 brp minit macam tu,ade number masuk . misscall aku . and aku terus agak tu dia . aku tahu tu dia . walaupun dia dah tukar number . hmm . aku mmg baran gile la kan time tu . then aku balik sekolah . agak2 pukul 1 kot aku sampai rumah . naik kereta . mak pika hantar . then aku tgh sibok online . text masuk dekat number aku . aku check number yang misscall aku tadi text aku . dia cakap "hyep,leh knl ?" aku dah cuak nak mati . aku terus IM chat din dekat facebook . hahaha . aku cakap dekat din knl tak number ********** . then dia kate tak knl . then aku IM peya pulak . dia kate tak knl . and then dia kate maybe abi kot . peya kate sebab peya ade text dia number lame dia . but tak dapat report . hmm . aku dah fikir lain . takut la . aku rase abi ni ambik number aku dekat peya la ni . tensionnn !! then semalam aku sibok makan dekat kfc dekatt mane entah . eh kjp . aku story sikit about smlm . aku keluar dengan eika,peika,amin,mmber amin, and gf mmber amin . kiteorang jalan2 pergi damansara,kl,shah alam,putrajaya . bosan . just jalan2 dalam kereta je . heee . balik pukul 1:30am . hahaha . hah,time aku sibok makan kfc tu . dalam pukul12:16am kan . ade msg masuk lagi . number tu la . number abi tu . dia cakap "hye awak . dah tidur ke ? awak dah ade bf ke?" aku tak reply jugak . lantak la kan . malas aku nak layan . hahaha . then dah balik rumah . err, balik rumah eika . ade lagi msg masuk . ni lagi la mendebarkan jantung aku ni . hahaha . dia text "mungkin saya bagi klu ni,mungkin awak kenal saya . 4/6 . setiap 4 hari bulan . 919 . saya tahu mungkin awak kenal siape saya . sorry, menganggu . tapi number2 diatas sentiase dalam kepale saya ." dengan kebongokkan aku . aku TER reply . haha . aku cakap . "eh,siape ni?" hahaha . sengal kan aku . then dia reply "mungkin awak dah tak kenal saya kot . awak dengan saya je yang tahu maksud number 919 ni . tak tahu lah awak ingat ke tak . awak eiyra kan ?” . hahaha . aku dah gelabah nak mati . okay biar aku terangkan . 4/6 bermaksud . 4 hari bulan 6 , 2008 adelah tarikh kiteorang couple . err . 919 pulak . 9 tu tarikh birthday aku . 9 sept . then 19 tu pulak . tarikh birthday dia . 19 march .  hmmm . then aku reply
aku : “sorry, wrong number . who eiyra ? and macam mane u dapat this number?”
abi : “oh,ya ? sorry saya cari sendiri number awak okay . sorry disturb u . sorry . but i know u eiyra . i think u know who i’m . sorry . and i know u know about this number 919 .
aku : “why u cari that girl . i don’t know  what u taking about . sorry ya”
abi : “adelah, kalau u bukan eiyra, i tak boleh nak bagitahu . sorry . kalau u bukan eiyra . knp u nak tahu knp i cari that girl ? nothing i want to tell u . but i cari this girl only ."
aku : “oh, why ya ?” (sengal gile aku ni, blur nak mati . sebab menyesal layan dia . haha )
abi : “nothing , u know i ?
aku : “not sure . and maybe no . but for sure i not eiyra . who eiyra ? err, sorry if i busybody ya” (sengal nak mati aku ni,bi hancuss . haha)
abi : “owh , nothing . but this girl cannot lost from my mind . i don’t know why . i try it , but cannot , everyday i try . but cannot and cannot , until this day . this date my anniversary with her . i don’t know why i cannot lost her from my mind . i don’t know why . sorry i tell to you about my life story to u . sorry ."
aku : “its okay . err, already late . night ya” (aku takut aku ter FALL IN LOVE balik dekat dia :< )
abi : “ okay . night . wait2, i want know who are u ? tell me who are u . after this i promise i delete your number from my phone . please .”
aku : "oh ya . my name is syasya . okay . that all right . u can delete my number right now . ok daa ."
fuhhhh,lepas tu dia dah tak de dah contact aku . amannn . and aku pun dapat tido dengan aman . drpd aku layan dia . lebih baik aku layan DEAR aku , hahaha . mase aku text dengan mamat gile ni . aku sambil text dengan DEAR aku . siape dear aku? rahsia . haha . ala . bukan couple pun kiteorang . but macam couple . hee . dia pun aku rase mengharap kan balik ex dia . tak apelah . aku tak letak harapan yang tinggi dekat dia . hee . err, sudah ! aku dah melalut nak da ni . hahaha . sengal gile . berbalik kepade cerite abi musa ashaari tu kan . pukul 12pm . tepatt ! dia text lagi . tapi gune number ayah dia . aku ingat lagi number ayah dia tu . dia text “morning, goodluck for spm . do the best , for u future . i miss u a lot’s . forever and ever . nanti dah sambung belajar mane2 bagitahu lah okay . dekat number ni je . sorry ganggu . miss u .” shit gile ! sengal . kau saje je nak lemah kan aku kan . no no no ! i’m strong enough . eh . yeke ?? entah la . hmm . aku kena kuat kan diri aku jugak . aku tak reply pun . lantak kau la sengal . hahaha . then 3 /12 dia text . pukul 8:47pm . dia cakap “akum, sorry menganggu , i nak mintak tolong dekat u , kalau u ade number eiyra please bagi dekat i okay . i ade somthing to tell . tolong ea .” eh mangkuk ! harapan lah aku nak reply text kau kan sengal . tension nye aku . hope dia dah tak ade layan aku lagi . takut lah 13dec ni . hmm . aku jawab exam same class dengan dia :( arrgghhh !
p/s : kebayakkan text si abi tu, banyak yang aku betul kan . dia tulis macam jadah haram . hahaha
the end .





Post a Comment