Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ART♥

esok ade paper seni ? wtf ? aku langsung tak practice kot . adoi . matilah aku . satu ape pun aku tak ready lagi kot . serious aku tak suke lah seni tu . tak pernah suke . sebab aku bukan orang seni . ermm . macam mane ni . adoi . matilah aku . hmmm . semua soalan susah nak gile kot . hmmm . aku kalau boleh tak nak buat . boleh tak ? TAK NAK ! haha . dalah esok ade seni . sekelas dengan ex aku tu pulak . adoiyai . mati2 . sederet pulak tu duduk ! if duduk depan tak ape gak kan . ni dalah aku dapat duduk belakang sekali , then selang satu meja . dia ade dekat situ . adui . haha . poning2 . seni . asal lah kau wujud hah ? aku tak suke kau . asal soalan susah nak mati ? aku nak lukis ape ? ikan laga ? what ? aku mane pandai lukis . lukis rumah,pokok semua boleh lah kot . hahaha . macam mane ni ? hmmmm . malam ni try lah kot . err, tu pun kalau lah rajin kan . if tak ? tak tahu ! hahaha . sengal gile kot . esok dalah paper petang . pukul 2 until 5 . adoi ! hahaha . asal petang ? tak ade feel la nak lukis . haha . *eh eiyra, kau petang ke pagi ke malam ke kau mmg tak pandai lukis pun* hahaha . kesian kau kan . hmmm . ape2 pun tunggu je lah esok .
p/s : just wait and see !
the end .





Post a Comment