Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥CLINIC♥

okay . petang tadi kan . pergi clinic dengan mama . sebab nak check kepale and pasal muke and badan aku naik jerawat and rambut aku gugur macam sial ! ahahahaha . okay agak2 1 jam aku dekat clinic tu . aku g dekat clinic kumar . gile lembab service  nye . tension . agak2 50minit tunggu . baru lah name aku tertulis dekat tv tu . bermaksud aku pun boleh lah masuk bilik tu . hahaha .* actly name mama . aku lupe bawak ic . hahaha . then doc check la dekat kepale otak aku ni . haha . dia kate merahhh . then aku story lah sebab ape . then blablabla . dia check muke aku, leher aku semua naik jerawat yang terlampau . doc tu kate mmg umur macam ni biaselah . doc tanye umur aku brp . mama pegi jawab umur aku 16 !! aku dah terkejut . aku kate 17 la . hahaha . cehhh . nak ngaku pulak aku . hahaha . selalu nak je ngaku aku ni form 1 . haha . sengal . now aku dah besar lah . just SUARE je tak boleh di nafikan . mmg macam budak . eh, but maybe dalam handphone je kot aku macam tuu . hahaha . sengal doe aku ni . so doc kasi aku shampoo,soap,antibiotic and cream muke . hee . yang shampoo,soap and cream tu aku boleh pakai . antibiotic ? ermmm . no comment ! kau tau! ubat nye sikit punye besar ! hahaha . gile aku nak makan ne . ermm .
 p/s : antibiotic ! i dont like ! eeyyaaakkk :(

 p/s : ni pulak ape ea ? ahh . ni cream untuk jerawat jerawat aku yang bermiang dekat muke and leher aku ni . shit punye jerawat ! grrr
p/s : ni pulak soap . sabun untuk pencuci muke . di beri mase 2 minggu untuk meng okay kan muke aku ni . hahaha . hope nanti okay la muke aku ni . ish , jerawat2 .
p/s : ni pulak . shampoo . kedekut ! taik hidung masin ! haji bakhil ! and other . hahaha . tengoklah . shampoo nye kasi sikit je . mane cukup . ishhh . kedekkk !!
the end .






Post a Comment