Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥CRY♥

ish  parah ni . semalam TITLE aku HAPPY . ni CRY pulak . hahaha . err , asal erk ? entahlah . serious kot aku da lame tak menangis . ni nangis lagi . ishh . asal aku nangis ? biarlah rahsialah ea . hehehe . no lah . actly , aku meluahkan perasan dekat seseorang ni mule2 . aku jujur dengan dia . knp aku jujur dengan dia ? entah lah . maybe aku percayekan dia . hope dia tak macam si mangkuk tu ea . haha . suke suki je nak panggil orang mangkuk . haha . suke hati aku lah nak panggil ape pun . kang aku panggil yang bukan2 kang kau terase . hahaha . ermm , mase tu aku menangis . entahlah . argghh . pening lah . erm , aku mane boleh nangis , bile nangis . effect nye . sakit oit dekat kepale otak ni . hurm . no dah okay sikit dah . nangis and sedih da tak ade sangat dah . just , pening je . and now aku dah tak bermaye . cehhh , tak bermaye tapi boleh lagi update blog kan . hahaha . sengal gile . huhuhu . aku kuatkan jugak ni . dalah semalam tak tidur langsung . tidur pukul 7lebih . nak dekat pukul 8 . then bangun pukul 3:25 . haha , nasib baik ade orang text . eheemmm . hahaha . if tak esok malam kot baru aku bangun . hahaha . hope lepas ni . tak ade orang buat aku macam ni lagi.
p/s : sorry :(
the end .





Post a Comment