Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥DADDY♥

tak sempat esok, hari ni jugak dah hantar masuk wad . hmmm , pukul 10malam tadi . aku melepak tengok tv dekat bawah dengan mama . then mama nak solat , so aku kena stay bawah . takut abah panggil . then tengah duduk2 tu, abah okay je . then mama turun tengok abah . aku tak tahu mama buat ape dalam bilik tuu . heee , then . tetibe mama panggil aku *EIYRA!!* then aku pergi lah masuk bilik abah . mama suruh aku angkat abh . bangun kan dia . sakit jugaklah tangan aku kan . mama pun same , sakit pinggang . abah terlampau berat yang tersangat lah berat . (ayat ape ni ?) heee . (tak ade mood nak gelak macam biasa) then tolonglah dia mengesot badan dia semua . serious aku dah tak paham ape abah cakap . dah tak jelas . semput dia je kuat . hmmm . mmg slow je dia cakap . then dah tolong semua aku duduk balik depan tv . then my sister(singa betine) tu turun . tengok abah . then laki bapok dia lak turun , sebab singa tu panggil *daddy!abang!* meluat ! then diorang masuk bilik abah . tolong abah lah tu . then aku pun naik lah atas . dah tak tahu nak buat ape lagi . then dalam pukul 10:45 macam tu kot . mama ketuk bilik aku . then aku keluar mama cakap nak hantar abah g hospital . tengah tunggu ambulans . dalam hati aku (WHAT???) tapi aku control cool je depan mama . mama suruh aku duk bawah . tunggu ambulan . okay aku pun duk lah bawahh . tengok dekat bilik abah,singa betina tu tengah nangis2 dekat abah . (tak kasi chance langsung aku nak duk dengan abah!) dia busy suruh abah mengucap . then aku duk dekat depan, laki dia pulak ade dekat gate tu . so , aku just duk macam tunggul dekat hall . tenggok orang lalu lalang depan aku . grrr . then pada pukul 11 ambulan sampai ! kejap ! nak story sikit about ambulan ni ! lembab ! lepas tu address rumah aku pun tak tahu , sengal . name je orang klang . tapi tak tahu ape2 . pandai2 lah cari . hospital dengan rumah aku bukan jauh pun . jalan kaki pun sampai . eh , pernah tau dulu aku g hospital jalan kaki . sebab  nak tengok member aku masuk hospital . now , dah arwah dah dia . al-fatihah :( . dia meninggal time puasa kot . last year . orang kate siapa meninggal time puasa dia dapat masuk syurga . entah lah . :) lagipun dia mmg baik sangat . heee . dah2 . tak mau story about tuu . geram kot aku dengan ambulan tu . dia tahu sampai esso tu je . then si laki kakak aku tu pergi ambik ambulan tu dekat esso . then sampai lah dorang pada pukul 11 . ish ! seram sejuk je tengok kot . ambulan dekat rumah aku . then orang tu check abah aku semua . tanya tu tanya ni . agak2 20minit jugak lah dia check semua . errr , abah dah tak boleh cakap dah . semput sangat . dengar sesak nafas je . mama and akak panggil2 abah dia dah tak menyahut lagi dah . hmmm . then . diorang pun bawaklah abah g hospital . mama and abang ipar aku je pergi . aku, singa betina, anak dia 2 orang tinggal dekat rumah . aku nak ikut , but mama kate *later* then aku pun cakap lah *okay* then terus naik atas . terus update blog . (tengah nangis lagi ni tau) hmmm , now aku tengah sibok pikir . patut ke aku mintak maaf dekat kakak aku and abang ipar aku tu ? patut ke ? patut ke ? aku tak tahu ! aku tetap rase aku tak patut mintak maaf dekat dorang . dorang yang patut mintak maaf dekat aku  . sebab laki dia yang bersalah . menggatal lagi dengan aku . aku ngadu dekat akak aku dia tak nak percaya . now sampai gaduh . dah setahun kot tak bertegur dengan dia . now, aku nak tengok . dia and laki dia kena mintak maaf dekat aku . full stop ! itu jawapan muktamat aku . dorang ni tak pernah rase bersalah ke dekat aku erk ? kalau aku, awal2 dah mintak maaf . lagi2 keadaan abah dah macam ni sekarang . hmmm . entah lah . tunggu and lihat jelah nampak nye kan . 
p/s : nak tengok abahhhh !!! 
the end .





Post a Comment