Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥FACEBOOK OH FACEBOOK♥


err, facebook . sometime aku sayang kau sangat2 tau . sayang yang terlampau sangat . sebab dekat facebook ni lah aku dapat jumpe balik kawankawan aku dulu . boyfriend baru . hee . cousin2 aku . ex boyfriend . friend semua lah . thanks sangat2 . sayang kau ketatketat . hahaha . tapi kadang2 aku boring jugak dengan facebook ni . asyik lah hadap hari2 . facebook dengan blogger lah paling aku sayang . kau lah hubby aku sekarang . hahaha . *kesian . tapi sekarang ni facebook makin menjadi-jadi lah . sebab ? sebab 1st dah lain sikit . contoh nye sekarang ni . dah ade profile baru . "Get the new profile" errr, jangan haraplah aku nak get the new profile . macam ape je aku tengok . serabut . si anies ni pun satu . yang gatal tangan knp . ishh . pergi tekan . tengok lah ape jadi profile dia sekarang .
hah, tengok . kan serabut . ishhh . jauhkan lah daripade aku tertekan button "GET THE NEW PROFILE" tu erk . please please . esok if aku jumpe awek aku ni . nak buatkan facebook baru untuk dia lah . hehehehe . sebab siape yang dah terbuat . tak boleh tukar balik seperti yang asal . but, yang baru ni macam senang . tapi macam serabut . hahahaha . tak mauuu ! grrrr . satu lagi masalah facebook ni . aku nak tukar name lah sengal . dah berape minggu dah ni aku nak tukar tak dapat2 . asyik limit je . aku tengok orang lain senang je tukar2 name dia . tension je aku .
tengok lah ape dia tulis ! "Sorry! you've updated your name the maximum number of times allowed and your name can't be changed again . to list another name you go by, such as a maiden name, please use the Alternate Name field below ." menyirap je kot aku . grrr . tension2 . aku nak tukar name lah sengal . tolonglah . aku nak tukar ! nak tukar ! nak tukar ! tak habis2 frenzy . ahahaha . semua panggil aku frenzy . grrr, mmg aku frenzy pun . tapi mase last2 weeks lah kan . now aku dah okay dah . kembali normal . new life . hahahaha . hope aku dapat tukar name cepat2 . hope b4 habis spm .
p/s : facebook ! i love you so much . eh blogger . jangan jealous tau . i love u more . hahaha .
the end .





Post a Comment