Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥HAPPY♥

happy ? why hah ? hurm . hahaha . okay . tadi kan . aku makan dengan mama . then aku story dekat mama . about my ex . Abi Musa Ashaari tu . aku cakap aku se-class dengan dia time ambik exam tadi . tu mama dah tahu dah . then aku cakap aku nampak dia macam pergi dekat beg aku je . aku dah cuak nak mati . aku nak keluar je time tu sergah dia . actly dia keluar awal . untung lah dia siap draw awal kan . tension aku . ingat aku keluar dulu . last2 dia yang keluar dulu . adoi ! hahaha . err, aku nak je sergah dia tanye ape dia buat dekat beg aku . but , takkan aku nak keluar macam tu je dari class tu kan . gile ape ? hahaha . then aku dah gelabah . but , aku just buat nothing . rupenye time aku habis je lukis tu , aku terus sport check beg aku . then aku tengok ade 2 poster colour dalam beg aku . 1 aku punye . oh lagi satu that boy pulangkan aku punye lagi satu . ahahaha . mem-beratkan beg aku je doe . hahahaha .but,knp kau pulangkan ? aku ade 2 lagi dekat rumah lah . banyak ! tadi lukis pun aku tak gune poster colour  tu . just colour pensel je . hahaha . whatever . cerite sikit pasal paper aku hari ni . ART ! hahaha . just draw je . aku lukis alat make up . haha . just simple thing . lukis ade meja solek , then lukis lah atas meja tu ade powder,blusher,eye liner,compact,lipstick, and perfume . hahaha . kelakar doe aku lukis . hah ! yang paling lawa ialah sikat aku ! hahaha . purple gitu aku colour . err , and aku datang lambat kot . paper start pukul 2 . aku sampai school pukul 2:15 kot . haha . sebab Eika and Pieka lambat sangat siap . tension kot aku . aku dah samapi rumah Eika pukul 1:35 macam tu . then aku lepak depan rumah dia macam orang gile . then time tu Azim call aku , dia tanye ape entah aku dah lupe . time tu aku memang kelaparan nak mati kot . aku mintak tolong dia . belikan keropok lekor rm2 and air soya satu . about 5-10 minit dia sampai depan rumah Eika then hantar kan aku makanan . hehehe . wow, Azim belanje . sayang kau babe ! haha . aku nak bayar dia bising . adoi . ishh . btw thanks Azim . sanggup tu dari sekolah hantar kan aku makanan . ish3 . sian kau . heee . thanks taw . haha . err, then aku habis paper pukul 3:45 kot . habis sepatutnye pukul 5 . hahaha . whant ever lah kan . hahaha . sambung pasal HAPPY tu kan . mama cakap aku bile dah tak ade apeape dengan Abi tu . aku macam ceria je . happy je . kalau tak . tension je memanjang . then nangis je . pastu mangse nye mama . marah mama semua . err, sorry ye mama . memang aku tension gile dengan Abi tu . sebab kau aku asyik marah mama . lepaskan marah dekat mama .  then aku story lah dekat mama kan . yang aku kena kongkong semua kan .  mama bising . tak ade ape2 dah nak control2 semua . then aku story lah . aku add cousin aku seorang ni . lelaki . and umurnye . form 2 kot sekarang ni . time tu aku still couple dengan Abi tau . then si mangkuk tu marah aku add dia . mahu tak angin aku . asyik aku je kena dengar cakap dia . errr . bla bla and bla . malas aku nak story about kau . yang penting . hidup aku lebih bermakne tanpa kau di sisi ku . cehh ayat . tak boleh blah siot . hahahaha . sengal doe . 
p/s : get lost from my heart ! haha :P
the end .





Post a Comment