Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ICU♥

hmmm, okay . now my dad at icu ! oh god . kenape dugaan datang menimpa-nimpa ni ? masuk hari ni dah 2 hari dia ade dekat icu . hmmm . mase hari isnin hari tu , lepas habis paper . aku text mama . tanye macam mane keadaan abah . then mama kate abah dekat icu ? OMG ! time tu jugak rase nak menjerit . tapi control je dekat member2 . hmmm . then aku tanye macam mane boleh masuk icu . mama kate penyakitnye dah serious . hmmm . abah punye paru2 berair and buah pinggang dia dah rosak . 50-50 . tunggu je lah result nye . semalam abah tak okay sangat sebab dia asyiklah sakit perut . grr, risau cekk . asyik2 sakit perut . hmmm . if dekat wad biase tu . mmg dia susah lah nak membuang hajat nye itu . sebab nurse dekat wad biase macam **** . hahaha . dekat icu baru lah okay . sebab one patient one nurse . lega hati aku . hehehe . semalam first time dalam seumur hidup aku masuk dalam icu . isnin hari tu tak dapat tengok . sebab aku balik sekolah pukul 5 . then siape lah nak hantar aku tengok abah . hmmmm .isnin tu semua happy sebab habis spm . and last paper . aku ? entahlah . sedih je . but happy2kan je lah . heee . err, sambung pasal icu tu kan . aku masuk, aku tengok abah . errr, menangis babe ! hmmm . banyak gila wayar dekat badan dia . kena gune oksigen je . hmmm . and blablabla . heee . sedih babe . adoi . then hari ni aku tengok . dia dah okay sikit . heee, suke aku . sebab ape tau ? perut dia dah tak memulas lagi tak . sebab dia dah buang hajat dia 5 kali ! wow ! hahahaha . sengal . baguslah . tak adelah dia mengadu je sakit perut kan . tapi kan . hari ni aku tengok dia asyik lah menagis . hmmm . entahlah kenapa . and dia sikit melalut and mengarut . dia kate dia boleh berjalan,berlari semua . kaki dia dah tak sakit . then dia kate malam td dia tidur rumah nurse lah ape lah . hmmm . aku , mama and abang iyekan ajelah kan . kang dia bising , sebab tak cayekan dia . mama kate mesti dia mimpi or mengingau semua . biarlah . and dia asyik lah mengadu yang dia nak balik . hmmm . entahlah . now dia dah stabil sikit . bile dia dah betul2 stabil dia akan dimasukkan di wad biase balik . hmmm . and the last thing . he ask me about ABI . hahaha . dia tanye "eiyra kawan lagi dengan abi?" then aku pun jawab "dah tak kawan dah" then dia cakap "abah tak suke dia" hahaha . time tu aku tergelak gila kaw punye . tu semalam . then he ask again about someone . hari ni dia tanye , ape erk . aku lupe lor . hari ni dia tanye errr . actly aku tk paham ape abah tanye . "abah tanye kawan bile?" then aku jawab dah lame . then abah tanye lagi "dia tinggal dekat mane?" then aku jawab . dia tinggal dekat sri damak , dekat dengan sekolah eiyra tuu" then mama tanye pulak bg pihak abah . "mama tanye brp adik beradik semua ape entah" . dah lupe . heee . and semalam pun abah ade cakap yang dia suke SOMEONE tu . hahaha :) blablabla .
p/s : abah ! cepat2 lah dia baik :(
the end .





Post a Comment