Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥JUSCO WITH ANIES♥

hohoho . actly semalam kiteorang pergi jusco . eh , dah update kan hari tu cakap nak pergi jusco dengan anies . heee . err, semalam ade paper perdagangan ! wow , my FAV subject . hahaha . fav lah sangat . tak pernah paham ape itu perdagangan . hahaha . then semalam paper perdagangan boleh lah buat . paper 1 objektif je . bulat2 je . hahaha . sengal . tak lah . nak kate susah, entah lah . boleh lah senang nye kan . start pukul 8, tapi aku siap pukul 8:45kot . okay lah . 45 minit je buat kot . hahahahaa . tak tahan aku duduk je dalam class tu lame2 . sakit jiwe je . heee . then paper 2 lak start pukul 10 until 12 . 2 jam . tapi aku just mengambil mase selame 1 jam je membuat nye , cehhh ! hahaha . pukul 11 aku GET LOST dari class tu . hee . then macam biase pergi lepak dekat canteen . and tengok anies and huda dah ade dekat canteen . anies ni mmg . dia lah orang yang paling terawal keluar . heee . eiyra lambat sikit keluar sbb tunggu eika lah . dia suruh tunggu . last2 , ermm . entah lah . lambat sangat . then dia suruh aku keluar dulu . and blablabla . mase tengah sibok duduk dekat canteen tu kan . jamilah kesayangan ku datang .  my PRINCIPAL ! hohoho . dia halau kiteorang dekat canteen tu . agak menyakitkan hatilah jugak kan . hah, sebelum tu . suke panggil aku SEXY ! tension kot . sexy ke aku ni ? menyampah ! sebab aku tak ikat rambut aku . oh , ade ke rambut sexy ? awww . haha . and aku memang melawan lah kan . habis exam je lepas rambut . then dia kate ape ea . tak payah sexy2 ape entah lah kan . what ever sayang ! talk to my hand ! or u want talk at my ass ? can ! hahaha . wahtever lah sayang ku intan payung . then kiteorang lepak dekat bus stop depan sekolah . and aku tengok polis ade dekat luar . well, sekolah bermasalah memang macam tu kan . paria2 semua macam ape je . main mercun lah ape lah . buat bisinglah . and paling teruk, hancurkan public phone depan sekolah . macam cial je kan . ngok ngek punye paria . heee . tak ngaku tu sekolah aku . masalah betul . buat malu je . dalah ramai pengawas . ngok ! and blablabla . haha . mase tengah lepak dekat bus stand tu, aku naik gile sikit . sebab battery phone dah habis . err, actly b4 rehat tu dah hand phone aku buat hal . nak contact orang pun susah . full stop about sekolah and exam ! haha . 
err, then aku pergi jusco dengan anies pada pukul 2 petang . naik bus . huhuhu . nasib baik rumah dia dekat dengan bus stand . then dah sampai kiteorang terus pergi green box . booking dulu . okay set pukul 4 . then kiteorang jalan2 cari makanan . hee . nak makan hot plate , but ape yang kiteorang nak dah habis . then eiyra pun suggest lah makan kfc lah . then kiteorang pergilah kfc . eiyra and anies makan 2set snack plate and 2 set chezzy wedges . yumyum . my fav . hoho . then , makan2 . but tak habis . chezzy wedges bungkus . sebab terlampau kenyang . dah makan je brp jam kan . tengok2 jam dah pukul 3:30 . kiteorang2 jalan2 . then pergi toilet . ambik2 gambar . heee . then pukul 3:55 kiteorang pergi green box . hohoho . nyalak2 lah kiteorang . melepaskan tension masing2 . heee . mmg sakit lah tekak semalam sebab aku asyik menjerit je . huhu . tension sebab ape ea ? oh , about ex and spm . men-tension kan kepale otak aku je kot . huhuhu . ni ade lagi 2 paper . huh . then kiteorang dah nyalak2 dalam green box tu 3 jam . pukul 7 kiteorang blah . jalan2 . then 7:30 macam tu balik rumah anies . then rehat2 jap . pukul 8:15 macam tu aku and anies pun lepak mcd . onlineee . hohoho . aku buat acc baru ! hee . add tau jangan tak add . Eiyra Alvieraa . sebab ape aku buat ? entah . no reason ! haha . aku tengok anies buat . then actly nak buat kan eika punye acc . tapi dia kate tunggu dulu . sebab ape aku nak buat dia punye ? sebab aku menjahanam kan dia punye . hee . sorry . tak sengaje babe tertekan profile tu . heee . then lepak2 mcd sampai lah pukul 11 suku . hahaha . lepas tu minum kejap dekat bidayah . teh ais ! itu semestinye lah kan . agak2 5 minit je dekat situ . then balik rumah anies . lepak2 . aku tidur rumah anies . then borak, online dekat rumah dia balik . tidur pukul 4:45 macam tu kot . entah . penat sangat terus terlelap . hee . then bangun pukul 9:50 mcm tu , sebab mama anies kejut . "ANAK-ANAK BANGUN . COSTUMER NAK DATANG . KEMAS CEPAT" kiteorang dengan mamai2 nye kan . kemas lah tempat tidur, susun meja semua . then mandi , makan donat . then makan dekat bidayah . then lepak mcd macam biase . hehehe . wifi lajuuuu .
p/s : harian hidupku bile bersame dengan anies .
the end .





Post a Comment