Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥KEMAS BILIK♥

fuhhh ! finally rajin aku dah datang ! yess ! susah kot nak tengok aku ni rajin . cehhh , actly mmg rajin pun . haha . rajin lah sangat kan . hehehe . aku kemas 1 bilik aku . eh tak lah semua . laci2 malas nak kemas . haha . yang tu lantak hang . bile2 je boleh kemas itu benda . hahaha (ayat paria sudah datang) hahaha . 2jam lebih jugaklah kan aku kemas bilik ni semua . tapi bilik tak adelah besar mane . huhu ,  first sekali aku tukar cadar . dari cadar pink+coklat ade bear2 comel tukar kepade pink+purple bunga2 . hahaha . cehhh , (semua cadar aku semua colour pink+purple) hahaha . dah tukar semua tu aku sibok kemas baju . aku bukak je almari baju semua terabur ! hahaha . anak dara ape lah aku ni kan . then aku keluarkan semua then aku lipat semua nye . fuhhh , penat babe . hahaha . then lepas kemas baju yang berlambak tu . wait2 ade lagi 1 aku tak kemas (pakaian yang sepatutnye tak dapat dinyatakan disini) hahahaha . sengal ! then kemas meja study ! i loike ! hahaha . hari tu aku dah kemas almari study . semua paper exam aku dah buang ! buku2 yang tak pakai pun same . yang penting2 je aku simpan . hehehe . then dekat meja study pun ade jugak . hadoi ! buang semua paper exam !!! kecuali paper exam spm sebenar . heee . itu tidak same sekali . tu je aku simpan . yang lain good2 bye sayang . hahaha . then kemas almari buku yang lame2 pulak . aku buang semua buku tak guna dalam tu . eh tak buang just letak dalam plastik . hahah . then kasi mama , entah ape entah dia buat nanti dengan buku tu . whatever lah ma, nak buat ape je dengan buku tu . and baju sekolah ? no more . semua simpan dekat almari atas . hahaha . tinggalkan sepasang untuk isnin ni . ade paper ekonomi . last paper ! fuhhh , penat nye nak tunggu paper ekonomi asas ni . huhuhu . menyusahkan orang . orang lain semua dah bye2 dah . aku still lagi . huhuhu . tension babe ! then now bilik ku dah bersihhh ! wahhh happy nye . barulah tenag sikit mate memandang . tak ade lah mama masuk je kena bebel je . sakit telinga babe . hahaha .
p/s : kemas bilik pun aku nak cerita kan , hahaha . biarlah . ade aku kisah ? tak nak bace sudah . haha :p
the end .





Post a Comment