Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥MOHD FARISZUDDIN♥

jengjengjeng ! hahaha . jangan nak fikir bukan2 . inilah abang aku . hee . abang ? err, boleh la . actly kembar . hahaha . sebab kiteorang punye birthday same . 9/9/1993 . tapi dia lahir pagi . aku petang . hahaha . kiteorang mmg rapat dari darjah 5 lagi kot . heee . well, aku mmg suke bully dia . sebab dia abang aku . grr, wei . sorry la if eiyra ni macam murai tercabut ekor bile jumpe faris . heee . eiyra mmg banyak cakap . sebab takut faris boring . grr, if member aku mmg banyak mulut . if boyfriend ? err, jangan tanye lah kan . hahaha . malu nak gile . blushing je memanjang . hehehe . and semalam dia suruh aku edit blog dia . follow la FARIS ye . heee . sorry lah buruk sikit . hee . eh , actly buruk banyak . hahaha . eh, dekat blog dia ade pic aku tau . heee . suke2 . banyak pic aku dekat blog dia . hahaha .
p/s : suke hati kau je nak panggil aku gendut ye . hahahahha . sengal gile :)
 p/s : wah story pasal eiyra . bace jangan tak bace . hahaha . yes ! dulu dia suke bully aku . habis dairy aku dia bace . hahaha . kejam !
 p/s : eiyra pluss reyna . yes , mase dah masuk tingkatan 1 aku and reyna mmg suke bully dia . hahaha .
p/s : heee . tahu pun rindu kiteorang . tu la pindah lagi sekolah teknik kan . huhuhu .
hahahahaha .
well, faris . hope walau macam mane ke . kite tetap adik beradik . jangan nanti kau dah berjaya nanti kau lupekan budak kecik ni tau . hope contact2 lah aku selalu . and mintak maaf if aku ade terkasar dengan kau . kau sendiri tahu kan aku macam mane . heee .
p/s : tecik/faris gile ! duda . eh, jangan panggil eiyra JANDA lagi . hahaha
the end .





Post a Comment