Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ MOVIE♥


ish . da lame kot tak tengok movie . gile lame . last tengok movie ape ea . movie ape entah . tak ingat . hahahaha . last tengok movie 24oct2010 hari tuu . tu la paling latest lah kan . mmg tahun ni kureng gile tengok movie . hehehe . yela ni semua sebab SPM punye pasal . tahun lepas tak payah cakap lah kan . grrr, hari rabu ni aku cadang nak melalak dekat green box at AEON bukit tinggi, klang . or tengok movie . teringin nak melalak sebab entah . nak melepas kan tension nak mati ni . SPM betul2 men-tension kan aku . hahaha . (ayat paria lagi) and macam2 lah kan masalah datang time spm tu . grrr, but now . dah okay dah sikit . now dah tak ade nak serabut . eh, ade lah jugak kan serabut . serabut sebab lelaki2 yang mengganggu hidup ku . hahaha . lagi2 Abi Musa Ashaari . if aku tak layan tu, maksudnye aku tak nak lah tu . sorry, sebab ramai yang dah kena reject . aku tak boleh accept lah . hee . sorry again . malas aku nak story pasal ni . hahaha . sorry , only HIM in my heart . hahaha . shhhhhh . okay if ade duit lebih rabu ni , aku memang cadang nak tengok movie or karaoke dekat AEON . dengan Anies ku sayang . tapi rabu ni ade paper perdagangan . ade aku kisah ? petang tu balik je sekolah memang aku terus gerak pergi AEON . hahaha . melepaskan tension yang sudah lame terpendam . mesti ramai gile kan . sebab ramai kot habis exam rabu ni . pade 8/10 . aku ? habis 20/12 . sengal gile . hahaha . kesian . siape ambik subject ekonomi asas memang lah pity . hahaha . the last subject ! tension kot . so, hope aku dapat duit lebih and nak tengok movie or karaoke rabu ni . see you all there .
p/s : dating dengan anies :)
the end .





Post a Comment