Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥MOVIE♥

hohoho, finally aku dapat jugak tengok movie . hahaha . aku tengok cerite ngangkung . errr, nak letak pic cerita ngangkung dekat entry ni . but kan , aku takut ! hahaha . kantoi pulak . okay story about hari ni . hari ni aku bangun awal babe ! hahaha . pukul 10lebih kot . cehhh, haha . sebab mama text cakap nak g jumpa doc . appment yang hari tu punye . heee , tapi peginye pukul 1suku . adoi ! hahaha . aku pergi dengan mama,papa and abang aku . actly , papa aku sakit jugak . dia kena stroke , err . sejak aku darjah 6 lagi . then dia ade appoimnt jugak dengan doc . sbb kaki dia sakit . kena batu panas . habis melecur . errr, tak ade mood lah nak story about ni . blablabla . hahaha . sorry okay .
movie ! hahaha . okay hari ni aku pergi movie dengan someone . siapa ? itu adelah sangat privacy , siapa yang ternampak aku tadi je tahu . hahaha . *malu babe . aku pergi dalam pukul 6 macam tu . aku pergi then beli ticket cerita ngangkung . movie tu start pukul 7:45pm . hohoho . before jalan2 lah dulu . and blablabla . hahaha . then masuk wayang . tengok cerite tuu , aku dalah penakut nak mati . hahaha . walaupun hantu kelakar, aku tetap takut . and aku ni dalah melatah (opss kantoi sudah) ahahaha . mmg banyak kali jugak lah aku termelatah dalam wayang tuu . hahaha . (for someone, i malu gile kot dengan u sebab asyik termelatah) hahaha . sorry okay . tak sengaja . i cube tak melatah lagi ye . i try ! hahaa . mmg bestlah cerite tu . kelakar gile . sakit perut aku sbb asyik ketawa . heeee . then habis pukul 9:30pm macam tu . lama jugak ea cerita tu . huhuhu . then terus balik . aku mane boleh balik lambat . kang mama risau je memanjang . huu , tapi tak ade pulak dia sibok text aku hari ni . just sekali je dia tanye . *Mane Hall mama ?* hahaha . (Hall tu bermaksud gule2 hall) hahaha .tu je dia text aku . pelik jugak aku . hahaha . sampai rumah dalam pukul 10 . hee . eh , 9:50pm macam tuu . so tamat lah cerita hari ni .
p/s : first time selame 4 tahun kot kita kenal kita keluar tengok wayang kan ? heee
the end .





Post a Comment