Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥NEW YEAR♥


☆ ☆ ░░ HAPPY NEW YEAR !! ░░░ ☆☆
 ☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░♫░░☆
 ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░♥☆☆ 
☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░ ▓░♫☆☆
 ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆
 ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♥░☆☆
 ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆ 
☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓ ☆☆
happy new year all . wahh . new year ? dah masuk tahun 2011 ? cepat nyelah kan mase berlalu . huhuhu . tahun ni umur pun dah meningkat . what ? 18 ? hahaha . macam tak percaye . tapi aku kena jugaklah terime hakikat kan yang makin lame usia kite makin meningkat . hehe . whatever . errr, ramai kot pergi sambut new year . huhu . sangat jealous . happy happy lah korang . aku sikit pun tak kisah tau ! hahaha . cehhh . tak kisah lah sangat kan ? tapi mmg tak kisah pun ! hahaha . wekkk . dari aku jerit2 , tengok bunga api . lebih baik aku membute dekat rumah . hahaha . act aku terlampau letih sangat ni . ni pun tak larat nak update . tapi aku kuatkan diri aku untuk update jugak entry ni . heee . cube bayangkan . dah 2 weeks aku asyik berumah tangga dekat hospital tu . ingat tak penat ke dok hospital tu . bile aku jejak je hospital . aku dah mule mengantuk . hahaha . act kan . dah 2 hari aku g hospital naik bus sorang2 . huhuhu . (serious aku mane pernah naik bus sorang2) hahaha . tahun ni lah baru aku dapat berdikari tau . and hari ni dekat 1jam 15 minit aku tunggu bus . kalau aku jalan kaki dah sampai dah kot . serious penat , letih gile . dalah time dekat bus stop tu macam ape je . ape kereta, moto, beca , basikal , kereta sorong  semua nak hon hon aku !  sial gile . nak sweet2 lah ape lah lancau lah ! tak padan dengan budak hingga lah kerepot , bak kate orang . rumah kate pergi kubur kate mari pun nak usha2 orang . haha . and tak kire bangse . melayu, cine , india , nepal , bangla , semua lah ape . kan bagus if mamat korean ke usha aku . baru syok sikit . terus aku cakap SARANGHAE ! haha . meroyan kot aku ni . hahaha . sudah !! aku dah melalut dah ni . fuhh  ! dah 2011 dah kite kan . and dah 18tahun aku hidup dekat dunia ni . tahun ni semua buat azam kan . ape korang ingat azzam idola kecil tu ke ? hahaha . err, azam aku ? ape azam aku erk ? ade orang tanye ape azam aku . aku pergi cakap nak kahwin ! hahahaha . bongok ! azam aku tak nak pergi PLKN boleh ? hahaha . entah lah . tapi aku mengharap sangat2 kan . result spm aku okay . boleh aku sambung belajar . ni 3 bulan before spm ni aku nak cari kerja dulu . heee . kerja ape erk ? entah lah wei . tengok lah nanti aku kerja ape . asal kan kerja yang halal . wekkk ! hahaha . so korang ! happy new year
the end 





Post a Comment