Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥NOTHING HAPPEN♥

hmmm , nasiblah baik kan ! nasib baik abah okay je kan , mama pun dah boleh semyum and buat lawak dah . heee . if tak malam tadi asyik nangis jee . malam tadi abah dimasukkan wad emergency pada pukul 11:30 malam . until 4:30 pagi baru masuk wad biase . mmg malam tadi keadaan abah dah critical . but Allah maha berkuasa kan . dengan izin Allah abah kembali normal . but bukan lah normal sangat . doc kate paru2 abah dah berair . hmmm . then pada pukul 5:30petang aku pergi melawat abah . heee , dapat pun pergi !! mase tu aku tengah makan sorang2 dekat restaurant , then abang aku ambik aku . then bawak aku pergi hospital . yeahh . melawat abah . ya ampunn ! ramai gila orang . nak naik liff pun nak tunggu 20minit macam tuu . huhuhu . sbb terlampau ramai . kalau wab abah just tingkat 2,3,4,5, tak apelah . larat lah jugak nak naik tangga . ni tingkat 8 babe ! huhuhu . terpaksa lah tunggu lif jugakk . then tengok abah . ala, sedare mare lain dah balik . huhuhu . sad sad . tinggal mama je sorang2 . abah dah boleh ckp sikit2 . just kurang jelas nak sangkut2 sikit dia cakap . dia still guna alat penafasan tuu . sebab sesak nafas . semputtt je . huhuhu . hope cepat2 lah baik . kalau boleh , stroke dia pun baik sekali ! huhuhu . errr, entahlah . esok if ade mase , ade org nak bawak aku jumpa abah . aku pergi lagi .
p/s : pening sangat ni :(
the end .





Post a Comment