Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥NOTHING♥

err, hari yang paling membosan kan ! yes ! bosan bosan and bosan ? paham tak ? tak paham meh aku jelas kan lagi . b to o to s to a to n equal ? haha . errr, hari ni aku just menghabiskan mase aku di atas katil je . makan pun atas katil . cehh , kate princess kan ? hahaha . err, eh eh ! hari ni kan . aku dah mule nak men-diet . cehhh ! wtf . diet hang kate ? dalam pukul 3 tadi aku goreng nugget sebanyakkan 12ketul . haha . then pade pukul 8:45malam aku makan burger daging special cheese sebanyak 2 burger . hahaha . ni kate nak diet ? harapan lah kau nak diet . eh eh, tapi aku tak makan nasi pun hari ni tau . cehhhh . eh! korang ! nak tahu tak singa betine tu ade blogger ! wtf lah kan ! kau mmg tertinggalan zaman sangat2 yang teramat lah sangat ! hahahaha . macam mane aku tahu ? well, walaupun dia dah block aku , aku tahu . aku ni kan stalker terhebat and termasyur . hahaha . semua pasal yang pernah ade kena mengena dengan aku, ade dekat dalam tangan aku je ! hahaha . wekkk ! pasal betine tu kan . aku turun bawah nak masak nugget , dekat bawah ade danish je . anak singa betine yang 1st . haha . ank buah aku yang kedua . eh, ank buah ke ? dia pun tak ngaku aku ni auntie dia . haha . kesah pulak lah aku kan ? then aku tengok lappy dia terbukak . then aku just terpandang sekilas macam tu , aku tengok "eh, macam blog je" then aku tengok dekat2 , mmg blog ! wow ! hang dah maju ! ingat still kuno lagi ! wehh ! penat doe aku gelakkan kau sorang2 dalam bilik ni . hahahahaha . and aku tengok kau ni mmg kuno ! errr, kejam nye aku . eh ade aku kisah . hahaha . lagu2 yang dah lame keluar kau baru nak dengar kan . baru nak pasang . aku naik muak dengar semua lagu tu . tiap2 hari kau pasang ! tahu tak dia asyik pasang lagu ade now , yang aku dengar macam2 lah . but aku kasi 1 contoh . lenka-trouble is friend ek name lagu tu ? entah aku . hah, lagu tu lah salah satu nye . serious dah muak ! kau baru nak dengar lagu2 macam tu ? ish3 , malang sungguh aku ni jadi adik kau ! haha . wtf lah fucker sister ! hahaha . sudah lah !  penat tangan aku ni menaip pasal kau ! ape lagi ek aku nak cerite ! hah ! hari ni aku tak dapat nak tengok abah . hmmm . sad sad and sad . mama cakap abah asyik tanye mane aku . cehh , eh fucker sister , abah ingat dekat satu2 nye princess dia ni tau ! hahaha . sorry abah eiyra tak dapat nak datang . sebab tak ade transport . esok eiyra datang dengan mama naik bus ek . and one more, esok nak g jusco . dah lame kot aku tak hang out dengan member2 aku . lagi2 tasha , sebab dia dah nak pergi plkn . adoi ! miss korang sangat2 lah . aku cadang nak pergi . but, aku kena teman mama pergi hospital pulak . oh no :( sorry guys . maybe next time kot . 
the end 





Post a Comment