Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ONE MONTH♥

haih ! one month ? kenape dengan one month ? kenape ? mengape ? ape ? hahaha . sengal . hari ini adelah 27/12/2010 . tepat sebulan aku single ! hahaha . dalam seumur hidup aku . selepas aku hidup bercouple . inilah paling lame aku single . hahaha . tak percaye ? tolonglah percaye ! hahaha . ini adelah kenyataan ! ape ? KENYATAAN ! hahaha . aku menghitung hari tau nak tunggu hari ni . cehh , ayat tak boleh blah ! hahaha . ish , tak sangke betul aku boleh bertahan sampai macam ni . tak apelah . hidup single best pulak aku rase , bebas kite nak berkawan dengan siape . scandal ramai . cehhh . hahaha . (ade ke scandal?muke tak laku) ishh ! hahaha . bongok ! akhirnye boleh mencatat sejarah . boleh buat book of record ni .hahahaha . aku tak tahu knp aku happy sangat ni . tiap hari aku tunggu . bile nak 27haribulan ni . last2 , fuhhh ! akhirnye berjaye babe ! hahaha . suke suke ! before ni aku rase paling lame pun seminggu kot aku single . ke 4 hari . entah lah . err, bukan tak ade orang mintak couple . ade , tapi . maaf saya harus menolak anda . bukan sebab aku terluke or what . ni sebab aku nak hidup dengan berdiri di kaki sendiri . eh ayat paria mane lagi aku pinjam ni ? haha . act ade orang cakap aku tak pandai nak berdikari lah . tak berpijak di kaki sendiri lah ape lah whatever lah . serious aku terase . yes ! mmg aku tak pandai berdikari . mane aku pergi mesti ade orang teman . erm , act aku tak macam ni . sejak aku couple dengan mamat dayus tu lah . dia tak kasi aku buat sorang2 semua . mane aku g , dia mesti nak teman lah ape lah . semua lah . sampai aku dah terbiase . hari tu aku keluar sorang2 g kedai makan . serious , dekat kedai makan tu semua pandang aku . semua tanye aku , sorang je ke ? aku pun iyekan aje . bute ape dorang tu , tak nampak aku sorang2 ni . hahaha . selalu mesti ade bf teman kan or kawan aku . but time tu , i'm alone ! wahh ! macam home alone . hahaha . mmg aku rase pelik je kot time tu , makan sorang2 . haha . then beberape hari yang lepas , aku g kedai malam2 sorang2 . hahaha . cehh ! berani siot . dalam hati Allah je kot tahu . g kedai semate-mate nak beli topup and keropok . haha . and choki-choki . hahaha . wajib tu ! time tu berdebar je lah aku . dup dap dup dap . haha . dalah tetibe ade anjing , nasib baik anjing tu tak kejar aku . haha . kalau tak , tak dapat lagi aku update blog ni kan . hahaha . sengal ! lepas ni ape lagi aku kena buat ye ? hmm . entah lah . ishh ! happy wei ! dah sebulan single ! hahahahha . orang lain 2 tahun single tak kisah pun . aku ni baru sebulan nak kecoh ! hahaha . whatever ! talk to my ass ! hahaha .
the end 





Post a Comment