Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥RISAU♥

hmmmm, tadikan balik dari somewhere . aku balik dalam pukul 7 taw . entah kenapa hari ni angin mama tak baik sangat kot . maybe sebak kot . entah lah aku pun tak tahu . errr, balik2 je kena marah . bukan marah sebab balik lambat or what . marah sebab tak jenguk papa . hurmm . balik2 je *eiyra langsung tak tengok abah kan* aku pun blur2 . errr, ape salah aku . dah mama cakap macam tu, aku masuk lah bilik papa . tengok papa . errr . asal dengan papa ?? tengok macam susah nak cakap je . cakap tak betul . sebab demam ke ? mmg dia demam . tapi asal macam teruk ? aku risau yang teramat sangat . tapi aku tak nak tunjukkan dekat siape2 pun yang aku ni risau sangat . mmg RISAU ! if papa dah tak ade lagi macam mane ? macam mane dia tinggalkan aku ? aku tahu tak baik cakap macam tu , tapi . aku tak sanggup tengok dia macam tu ! dari kena seksa , sakit macam tu . tapi aku tak sanggup kehilangan dia ! serious ! AKU TAK SANGGUP ! tapi , papa dah sakit sejak aku darjah 6 lagi kot . masa tu akhir bulan 12 . dia kena stroke masa dia tengah drive . then tangan dia tetibe jatuh . tapi still boleh angkat tangan lagi time tu . and dia selamat sampai rumah . time tu papa sorangg2 dekat rumah . sebab aku , mama semua and family2 cousin aku pergi holiday dekat Port Dickson . then mase esok nya nak balik , dengar berita yang papa masuk hospital . sebab jatuh dalam toilet . abang aku lah yang bawak . nasib baik dia tak ikut kitaorang pergi PD . hurmmm .so , bayangkan lah kan . now aku dah form 5 . dah 5 tahun dia sakit . hurm . PADA HARI NI , aku dah mula risau yang teramat lah sangat ! sebab dia dah macam semput2 . arrrggghhhh ! Ya Allah tolonglah selamatkan papa ku ! aku dah risau sangat ni . ni mesti kena masuk wad ni . hmmm . dengan kaki nya sakit . macam2 lah ! macam mane ni . ape patut aku buat ? ape ??? aku tak tahu nak luahkan dekat siape . then aku luahkan dekat blog ni . hmmm .
p/s : RASA NAK MENANGIS GILA2 DAH NI ! :(
the end  .





Post a Comment