Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥THANKS A LOT MAMA♥

serious ! ku mmg angin 1 badan hari ni ! mama kalau boleh dia lah tiap2 hari kacau aku tidur ! dia dah tahu anak bongsu dia yang sorang ni macam MUSANG ! then kacau aku tidur lagi . aku sendiri bagitahu yang aku ni selalu tidur lewat sejak kebelakangan ni . 1st-1st hantar business card number cousin aku . okay tu aku tak kisah . aku dapat je text tu aku save then tidur balik . then mama text lagi "mama dengan dorang(akak and abg ipar tak gune) gi minum,lepas tu gi tengok mesin basuh.mama terus gi hospital.nanti dorang balik kejap.mama dah belikan nasi lemak." dapat text ni mmg aku dah mule nak ber-moody . argh ! then aku reply "ok" then sambung tidur balik . then dalam setangah jam lagi dia text lagi "nanti angkat baju dekat luar" aku reply "yelaaaaa" time tu angin nak mule nak membare dah !! pas reply tu aku terus tidur balik lagi . then lagi setengah jam dia text lagi ! da cakap "hari nak hujan" YA ALLAH ! sabar jelah kan aku !! mmg aku terus text "dalah mama,eiyra nak tidur pun tak tenang ni.hurm" pastu nak tahu mama reply ape "whatever" OMG ! mmg pas aku dapt text je aku menangis macam orang gile dah !!!  sampai aku terus bangun then off hand phone . then tengah nangis2 tu aku gi angkat baju dekat luar tu . then terus update entry ni ! erm , dalah kacau aku tidur ! langsung tak say sorry or whatever . ni boleh dia cakap WHATEVER dekat aku ???? thanks a lot lah mama ! i'm very appreciate okay ! dah lah anak dia sorang ni sakit ! no body care ! aku dalah demam, flu, sakit tekak, batuk and yang paling penting dade aku SAKIT sangat ! dari hari tu dia suruh aku g clinic aku macam malas . then semalam aku ajak mama g clinic then dia kate esok pagi lah kite pergi . then malam tadi dia boleh cakap ape tau "nanti pergi jumpa doctor nak cakap ape?" aku pun cakap . "kalau macamtu tak  payah pergi" then nampaknye macam tu lah kan . memang tak pergi pun clinic ! lantak lah ! dia bukan kisah pun . dia tak tahu betape sakit nye dade aku ni , nak telan makanan , minum semua sakit . aku pakse je makan . sebab memang kerja aku makan je kan sekarang ni . tak ade siape tahu and rase macam mane sakitnye aku . aku diri pun kadang2 sakit , duduk pun same . and sometime aku baring pun aku rase sakit sangat dade ni . story about dade aku boleh sakit . hari tu, aku lepak dekat hospital . then aku makan antibiotic yang doc dah kasi dekat aku . then aku makn ubat and minum sikit je . then lame2 aku rase sakit . macam ubat tu tersekat dekat dade ni . if nak tahu . nak dekat seminggu lah jugak aku menahan kesakitan ni . biarlah aku ni macam ni . dalah aku ni macam permainan semua orang . hati aku tak ade orang nak jage lagi da . aku je kena jage perasaan orang . knp aku kena lalui hidup yang macam **** ni YA Allah ? kenape ?
p/s : aku harap Allah akan ambik nyawa aku cepat2
the end 





Post a Comment