Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ WORK WORK♥

err , hang fikir lepas habis sekolah je bebas ke ? no no no ! macam2 aku kena fikir mulai sekarang ni kot . hurm , tension nye lah kepale otak aku ni . aku nak kerja ape ? ape ? ape ? and ape ? arggghh . menyakitkan kepale otak aku je kot . kerja, sambung study lagi . orang suggest kerja dekat jusco tu, but . errr . aku sengan lah sengal nak kerja2 tempat terbuke macam tu . ishh . lagi2 ramai yang kenal . aku malu siot . hahaha . err, esok faris ajak aku pergi jusco . dia nak cari kerja . aku pun macam nak follow . nak cari gak . huhuhu . entah lah . tengoklah dulu kan . heee . blur blur and blur . hmmm . and ade member aku tanye . aku minat tak pasal business . aku kate entah lah . aku tak tahu dengan jiwe aku ni . aku tanye lah business ape ? dia kate . pasal perfume . errr, entah lah wei . serious entah ! aku tak tahu ! semua memeningkan kepale otak aku je kot . huhuhu . ni semua pasal mamat2 yang tak nak kasi aku kerja . sampai aku tak terfikir nak kerja . now ! i'm single ! aku nak kerja ! hahaha . aku nak ! nak ! nak ! errr . tapi kan . boleh ke aku kerja ? entah lah kan . peningnye . oh god . please help me :( . 
p/s : aku nak kerja . siape yang bace ni kasi lah aku kerja . haha . eh , serious ni . tapi jangan kasi kerja bukan2 sudah lah kan ! hahaha .
the end .





Post a Comment