Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥ZAZA SAYANG♥

zaza zaza zaza ! haha ! aku dah rindu kau sangatsangat dah ni . tak sabar nak tunggu kau datang sini . spent time with me . awww . habis lah kalau duadua dah bertemu . gedik2 semua keluar nanti ! hahaha . yes , lagi berape hari je kau dah nak datang klang . nanti aku ambik kau erk dear . tapi mcm mane erk ? huhuhu . naik je lah aku bus nanti . huhuhu . tak ape dear , demi kau . aku sanggup ! hahaha . sengal sengal ! grr , miss u miss u miss u . dah 3 tahun erk tak jumpe ? tu lah pindah lagi . terenggangu lak tu . ish ! tak boleh jauh lagi erk gedik ? hahaa . lagi berape hari ek ? 3/4 hari lagi erk ? yess ! ade lah gak orang teman aku dekat umah ni . huhu . NUR ZATUL ATHIRAH i love you babe ! hahaha :p
the end  





Post a Comment