Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥HANDPHONE OH HANDPHONE♥

errr ! tension nye . betul mama cakap dulu  aku mmg tak boleh pakai handphone . haha . tapi handphone dengan aku tak dapat dipisahkan . bagai isi dengan kuku . cehh ! pandai pulak kau kasi peribahasa . dulu dekat sekolah ? hampeh ! hahaha . well . u dont know me . hahaha . merepek lah aku ni ! handphone rosak . dalah abang aku yang kasi . 1st time tau ! huhu . sedih oh hari ni . serious sedih . 1st mama call . tanye macam2 aku jawab semua . mama marah sebab tak dengar . bukan salah aku . aku jerit macam nak terkeluar anak tekak . aku ingat handphone mama yang problem . then zaza text "call aku kjp" amboi mentang2 lah aku baru topup . hehehe . aku pun call lah . dia pun tak dengar sangat aku cakap . serious . penat wei aku jerit2 macam org gile . kalau sape dengar aku jerit2 tu mesti ingat aku gile . hehe . then tadi magrib mama call . aku penat cakap . terjerit2 semua . mama boleh cakap "knp jauh sangat suare" pastu dia cakap "eiyra saje je jauhkan handphone tu kan" what ? ape motif aku nak jauhkan handphone ? aku dah nak nangis dah time tu . semalam dah puas bergaduh dengan mama sebab lepak depan rumah . tu pun salah ! bukan aku pergi tempat lain . maybe aku g tempat lain baru dia tak marah kot . hmmm . then ni dia nak tuduh aku bukan2 . sudah lah ma ! kalau mama tak percaye dekat eiyra . eiyra tak kisah lah ! suke hati mama lah . eiyra langsung tak kisah ! mmg eiyra akan simpan dalam hati je . tapi tahap kesabaran eiyra ade jugak batas nye okay ! argh ! tension ! sakit jiwe je story pasal ni . hmmm . macam mane ni . hmm . biar je lah handphone ni macam ni . dengan syarat orang tak boleh buat call . text je lah nampak nye . sorry erk :(
p/s : sakit gile tekak jerit2 :(
the end





Post a Comment