Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥HOME ALONE♥


grr , sejak akhir2 ni kan . aku bangun je dari tidur rumah kosong . yela , aku kan bangun pun pukul berape kan . bangun paling awal pun pukul 12 tgh hari , paling lewat 3 . hahaha . yela , tidur pun pukul 4,5,6 macam tu . macam mane aku tak bangun lewat macam tu dah tidur pun pukul berape . mmg tak serupe orang betul kan . bak kate mama macam MUSANG . what ? kau ingat babi musang (ex aku tu) hahahaha . blablabla . nasib baik aku dah tak sekolah kan . hahaha . grrr ! kalau tak , mmg dekat sekolah aku membute lah nampak nye kan . hehe . tengok ! aku dah melalut . aku nak cerite pasal home alone . eh , bukan pasal cerite home alone budak kecik kena tinggal tu erk . ni cerite home alone seorang gadis remaje . cehhhh ! hahahaha . sejak abah masuk hospital , rumah aku ni tak serupe rumah . jarang ade orang . yang paling kerap ade dekat rumah aku lah . tu pun aku memerap dalam bilik hadap lappy kesayangan aku ni . hahaha . oh lappy ku ! wekkk :p mule2 tu aku rase takut lah jugak kan . dulu pun aku tak pernah tinggal sorang . pernah pun kejap2 . dulu kan abah selalu dekat rumah . so aku tak takut sangat . heee . ni , aku bagun je . sunyi je . selalu iblis betine tu lah bising2 dekat bawah dengan anak2 dia . dorang pun jarang dekat rumah . tapi ni , start esok ni kerap lah dia dekat rumah . sebab laki dia dah kerja balik . grrr , tak ape best kot duduk rumah sorang2 , aku rase macam berdikari sikit . hahaha . rase macam duduk rumah sendiri . wow ! hari tu , aku tinggal sorang2 dekat rumah . then hujan lebat . siap ade thunder lagi ! hahahaha . memang blackout banyak kali lah jugak . nasib baik petang tau . tapi , serious aku takut doe ! hahaha . so lepas ni dah tak ade lagi dah home alone :)
the end 





Post a Comment