Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥I'M CRYING♥

dah 2 hari 2 malam aku menangis . knp?aku pun tak tahu knp aku ni moody gile je . tak ade siape pun tahu aku nangis.termasuk zaza, walaupun dia selalu dengan aku . ermm.aku rase dia tahu kot aku nangis . aku rase dying gile je sekarang ni . entah knp lah kan.rase macam tak bergune je!knp dengan aku ni?knp?nak kate masalah hormone aku tengah tak menentu tak logic . aku boleh kawal sikit pasal keperempuan aku ni . hahaha . just mmg aku asyik nak marah orang je sekarang ni . hurm.tu pun aku boleh control . perasaan aku ni ? yang macam ape je sekarang ni kot . setiap malam aku nak nangis je . ish ! macam budak2 ! hahaha . lantak lah . ade aku kisah pulak kan . hahaha . semalam kan,hari yang paling aku rase aku betul2 tak betul(ayat paria!) hahaha . dekat depan rumah pasang mp3 nyanyi macam orang gile . semua lagu jiwang2,sedih2 je kot . hahaha . jadi minah jiwang aku semalam kot . lantaklah . asalkan hati aku puas . lepas tu tengah malam aku boleh bantai exercise depan rumah . zaza and wady gelak2 kan aku je . hampeh betul . hahaha . aku buat2 je happy . dalam hati ? suck ! nak meraung je kalau boleh kot . huhu . act knp dengan aku ? aku maybe perlukan seseorang untuk menyayangi diri aku ni kot . i'm need someone ! tapi who ? siape lah aku ni kan . argghh ! single is better eiyra ! come on ! jangan nak dying sangat ! hahaha . yes ! betul tu ! Ya Allah tolonglah hamba mu ini . hmmmm . ni kot balasan aku dekat lelaki semua yang aku tolak . aku kasi harapan then aku tolak semua lamaran dorang . hahaha . now aku pulak yang kena kan . heee . eh eh . siape yang bace ni,gelak je lah puas2 .aku tak kisah ! hahahha . so, jangan kasi harapan dekat orang kalau kita sendiri tak yakin dapat tunaikan harapan kita dekat orang tersebut . ye ! betul tu ! hahahaha .
p/s : oh mama saya mahu kahwin , kahwin dengan siape ? kahwin dengan anak raja ! hahahahaha .
the end 





Post a Comment