Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥MASAK-MEMASAK♥

hurm hurm ! see ! eiyra and zaza masak hari ni sebab dua2 tengah pokai yang teramat lah sangat . zaza lah cakap, "hari ni masak nasi" aku dah omg ! seumur hidup aku tak pernah aku masak nasi kot . haha . kesian kan aku ni . hmm . nak buat macam mane . nasib baik zaza tahu lah jugak masak nasi . heee . okay . hari ni kami jadi suri rumah tangga kot . waahhhh ! mule2. basuh baju semua . then zaza basuh beras . masak nasi . aku goreng ayam . then masak ngangku . ape entah name bende alah tu . zaza kupas aku potong kecik2 . then goreng ! sedap tau bende alah tuu . yum yum ! hahaha . then zaza masak telur letak kicap and sos . and aku buat milo ais cawan besar punye . nampak kan dekat atas tu . tu lah menu kiteorang hari ni . dasar minah tak pandai masak . lauk2 nanti lah aku try erk . hahaha . tapi jangan risau 1 hari nanti aku akan belajar jugak lah . hahaha . sape lah jadi bakal suami aku nanti erk ? kesian nye lah . tapi aku tak mengharap sangat . if aku ditakdirkan hidup seorag diri di dunia ni pun aku redha je . aku takut . hmmmm . whatever ! merepek je aku ni . hahahaha . so inilah menu kiteorang masak hari ni . nasib baik zaza ponteng hari ni . kalau tak . aku makan luar lah nampak nye . or aku makan nugget and ayam goreng je . huhu . eiyra eiyra . ape lah nak jadi dengan kau ni kan . kesian betul . hahaha . lantak lah . itu je lah aku nak cakap . 
p/s : eiyra dah pandai masak nasi ! hahaha
the end 





Post a Comment