Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥PERASAAN TAK GUNE♥

perasaan aku ? kenape pulak dengan perasaan tak gune kau tu ? knp kau ni bongok sangat ? now padan muke kau eiyra . kau bermain dengan perasaan kau . aku dah cakap berhati-hati . tengok ape dah jadi dengan kau eiyra . hahaha . padan muke kau eiyra . padan muke padan muke padan muke ! err, aku ingat no body cares about me . oh , rupenye ade pun perasaan tu untuk aku kan . aku ingat untuk dia je . kenape semua orang nak simpan rahsia daripada aku ? even mmber baik sendiri ? aku story dekat semua orang ape2 masalah and rahsia aku . (tapi tak dekat semua lah , orang tertentu lah . yang rapat je ) argghhh ! aku tension dengan life aku yang macam **** ni . knp tak life aku macam orang lain ? knp life aku macam ni ? kenape ? aku banyak tipu peraaan aku . and aku banyak berahsia jugak sebenarnye kan . haha . knp aku hipokrik dengan diri aku sendiri ? knp aku banyak pendam dalam hati ? knp aku banyak diam je ? dalam hati ? no body know ! kan aku macam tak okay ejak akhir2 ni . last2 aku terbagi tahu jugak dekat dia . oh NO ! hurm . knp aku ni kaki stalker ? haha . penceroboh semua orang . hmm . kan hati kau yang sakit bile tengok semua tu . okay , dengan lafaz bismillah . aku meletakkan jawatan aku sebagai stalker terhormat ! hahahaha . aku dah tak sanggup nak jadi stalker lagi . serious ! aku dah tak nak . hati aku dah bernanah tau jadi stalker ni . lebih baik aku tak tahu ape2 daripada aku tahu semua nye !  its easy right ! ish ! serious ! sakitnye hati aku ni ! tolong lah siape2 pulihkan hati aku ni . tolong tolong ! hahaha . eh eh siape nak tolong kau eiyra ? pandai2 lah kau wei ! lantak kau lah perasaan tak gune ! sometime aku teringin tak nak ade perasaan . hurmmm . so mulai sekarang aku kena lebih banyak mendiamkan diri . haha . sorry semua . my heart so broken lah ! hahahaha :p
p/s : korang sudah2 lah jadi stalker nanti kena macam aku :'(
the end 





Post a Comment