Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥SISTER FUCKERS♥

grrrr ! bodoh punye iblis betine ! kau ingat kau tu bagus sangat ke hah sial ? kau ingat kau princess dekat rumah ni ? oh no ! jangan mengade nak ambik title aku dekat rumah ni erk!! stupid lah kau ni betine sundal ! haha . bullshit ! eh eh kau ingat streamyx tu kau punye ? kau yang bayar ke sial ? hah ? babi ? kau memang nak aku mencarut je kan sekarang ni ! bodoh ! stupid ! idiot ! fucker ! grrrr ! mmg bongok lah kau ni kan ! dah lame aku tak mencarut tahu tak sial ? suke suki kepale otak kau je nak tutup button streamyx kan . kau ingat kau punye ? kau bayar ? mertua kau bayar ? anak2 toyol kau tu bayar ? and paling penting JANTAN LAKHNAT tu yang bayar ? hah sial ? tu mama beli untuk aku kan sial ? aku tak kisah pun kau nak pakai then letak name kau ape lancau lah kan ! selame setahun ni aku pakai broadband disebabkan kau tahu ? sekarang broadband aku dah jahanam . then aku tak kira . aku nak jugak pakai streamyx tu . now aku dah dapat ape aku nak . tapi kan , sejak aku pakai streamyx , kau saje je nak menyakitkan hati aku kan ? saje nak menaikkan kemarahan aku kan ? suke hati mak bapak laki bapok kau tu je kan sial nak tutup streamyx ? haha . tak disebabkan mama , aku dah maki hamun kau dah . masalah nye mama tak kasi . so, macam stupid aku kena diam je kan . tapi diam2 aku ni kau tak tahu . aku ni kuat memberontak lah sial ! so, aku diam . and terus mengadu dekat mama tadi . then mama terus call kau . and kau saje jerit "sape suruh tutup" dekat anak2 kau kan? whatever . aku tak kisah lah kau ke, laki kau ke anak2 kau yang tutup idiot !! semua same je lah bullshit ! 
the end 






Post a Comment