Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥STORY♥

ari ni aku banyak cerite nak dicerite kan . ahahahaha . nak bace , bace lah . tak nak bace ! go to hell lah stalker ! hahahaha . wekkk :p

1. yang ni aku nak cerite pasal aku tunggu bus selame setangah jam hari ni ! geram nye aku kan . dekat bus stop tu dalah sorang2 , lepas tu ade minachi duduk sebelah aku . act situ ramai keling ! benci nye . and before tu , nak tahu tak . mase aku tengah sibok2 nak tutup pintu semua , boleh pulak time tu bus lalu . ishh ! tu yang angin tu . kalau aku lari pun tak sempat . so kena lah tunggu setangah jam untuk bus seterusnye . pastu macam tunggul lah aku duduk dekat bustop tu . sempat lagi aku bace novel . sebab terlampau lah bosan and bosan . hahaha . and nak tahu . panas gile kot time tu :( and pukul 4 bus sampai , and aku kena berdiri . bukan tak ade tempat kosong , ade . tapi semua laki . tak mahu aku ! dalah indon mane entah ! haha .

2. ni pulak pasal dah sampai hospital , turun je dari bus , terus masuk hospital . time aku g ni bukan time waktu melawat . kalau nak melawat kena tunggu sampai pukul 5 . aku sampai2 je . aku beratur sebab nak ambik pas masuk wad . aku tengah2 beratur , then dah sampai turn aku , dah siap kasi ic , siap kasi name abah . then aku cakap wad 8A . tetibe guard tu cakap , pass 8A dah habis , tunggu pukul 5 ! bullshit lah kau ! ishhh , tension je aku kot . then aku tengah angin2 tu aku try lah masuk jugak , tapi tengok pintu lak tutup . grrr ! then aku call mama , tanye mama dekat mane semua . mama dekat surau , menapak lah aku pergi surau . huhuhu . then duduk dekat surau , siap sembahyang asar semua . aku and mama pun blah masuk bilik abah . dah pukul 5 . dah boleh masuk .grr  ! sampai2 ya ampun , penuh nye orang dekat lift. lantak lah . mama and aku pun berhimpit je masuk lift . hahaa . 

3. yang ni pulak pasal abah . aku tak tahu lah hari ni kenape lah abah aku sorang ni mogok , merajuk , mengade semua ade lah . mama story dekat aku , yang mama melawat abah pagi2 tu . then abah tetibe marah2 mama . ade lah perkataan yang tak seharusnye aku nyatakan dekat sini . hehehe . before ni , abah ngadu nak makan , lapar , tapi dia tak boleh makan . sebab doc tak kasi disebabkan hal2 tertentu . then hari ni , doc dah kasi dah makan . before ni minum air masak and susu je . tu pun ikut tiub . then ni tiub dah bukak . tapi hari ni , dia langsung tak nak minum 1 air pun . makan lagi lah tak nak . aku tengok dekat meja , air masak , susu langsung tak terusik ! ish ! abah buat perangai lagi . last2 buang je lah air and susu tu sebab dah sejuk . then mama panggil nurse cakap nak bubur . mama pakse jugak abah makan bubur . dia macam tak nak je . grrr , sikit je kot . dalam 5 suap je dia makan . dia mengadu sakit tekak . hmmm , pastu dia nak balik . adoi . abah abah . hmmm . hari ni dia tak bayak cakap . dia asyik tidur je . then mase aku nak balik . aku cakap dengan abah , eiyra balik dulu . dia boleh kate aku benci dia ? adoi ! mane ade . just tak tahu nak buat ape dekat hospital tu . yang aku tahu melantak je dekat situ and tengok keadaan abah . haih ! macam2 lah :(

4. pasal bilik aku lak . hahaha , hari ni aku kemas bilik wei ! bersih ! wangi ! hahahaha . time aku sibok2 kemas bilik , mama call tanye aku buat ape . aku cakap kemas bilik . then mama kate ape mimpi kemas bilik . adoi ! hampeh betul mama ni . aku cakap , kan zatul nak datang . then mama kate , hah , orang nak datang baru nak kemas bilik . hahaha . itulah aku . act mane ade mase nak kemas . asyik penat je . and aku sebenarnye tak suke bilik aku bersepah ohh ! benci benci ! tak suke bende kotor ! wekkk ! hahaha . now dah bersih dah bilik aku ni . yes yes ! :)
the end 





Post a Comment