Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥TIRED!TIRED!♥

finally ! siap jugak blog kesayangan aku ni ! hahaha . blog ! how much i love you lah sayang ! i sayang u dari i sayang diri i . tapi i lebih sayang future hubby i ! hahaha . aku dah gile hari ni ! cepat selamat kan eiyra ! cepat hantar dia perrgi hospital mental dekat Tanjung Rambutan ! hahaha . okay . agak2 4 jam aku mengedit blog aku ni . tapi tak banyak pun yang berubah kot . background aku just simpe . pink itu penting ! hahaha . then nampak tak shoutbox aku tu ? wahhh ! aku buat gambar aku sendiri tau ! cehhh ! lawa tak ? haha . then header aku . pic baru ! nampak gemuk kan ? haha . lantak ! then aku tukar ape lagi . hah . music player . akhirnye aku dah belajar yang you tube punye tu . yes ! akhirnye aku belajar sendiri tanpe memerlukan pertolongan orang . aku tak faham kalau orang terangankan . better aku buat sendiri daripada menyusahkan orang . tengok2 . last2 music player aku hilang . missing ! missing ! aku saje je sorokkan . hahaha . then ape lagi ye . haha . entah lah korang pandai2 lah tengok sendiri ape yang dah berubah semua . aku bosan hari ni . memerap je dalam bilik tak kuar langsung . huhu . makan pun dalam bilik . eh eh . makan dalam pukul 2 macam tu . sekarang dah pukul 9 . perut aku dah berbunyi ! dia dah nyanyi lagu hardcore dah ni ! hahaha . hari ni mmg aku malas nak kuar rumah kot . sorry to zaza and ewan tak dapat teman korang makan,kerja elok2 okay sayang2ku . sorry kepada eyqa sebab tak dapat g jusco  . ish jusco jugak . tiga2 semua dekat jusco . hehehe . sorry korang . tak ade mood nak keluar hari ni kot . nak rest puas2 . nak ngadap lappy kesayangan aku ni puas2 . hehee . tapikan . duduk rumah je and mengadap lappy pun aku penat sangat hari ni . sebab blog ni punye pasal lah . aku dah bosan tengok blog aku yang lame tu . dalah buruk ! haha . ni pun buruk kan ? hmm . tak ape lah . kalau ade mase nanti aku edit lah lagi ye . hehehe . nak story sikit . insyaallah my lovely daddy dapat keluar hospital esok . tu doctor yang cakap . then doctor dialesis (cuci darah tu) cakap next week ! oh no ! tak nak lah ! nak esok ! nak esok ! please ! dah penat duduk hospital . and aku tak sabar nak belajar driving ! huhuhu . abah dah sihat . cume dia kena cuci darah seumur hidup dia . errmm . semua sebab buah pinggang dia yang dah tak berapa nak berfungsi tu lah . hmmm . pape pun hope abah dapat keluar esok ! amin !
p/s : i heart you my blog sayang ! aww awww ♥
the end 





Post a Comment