Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥YESTERDAY♥

seperti gambar di atas . time ni aku dekat hospital . kena jage abah . tu tu yang tengah tidur tu lah abah saya . hehee . lena je tidur selepas aku urut2 tangan dia . amboi . manje sungguh ! hahaha . dah abah membute,ape lagi . princess dia pun bukak lappy . webcam macam orang gile . hahaha . online pun dapat kejap je sebab berok pakai reban dah rosak sikit . usb dia rosak . longgar . haha . bak kate kawan mama "anak mah tu perempuan ke laki?ganas sungguh" hahaha . what ever lah ! sikit pun aku tak heran tau . then dah tak tahu main lah games . aku lepak dekat hospital dari punkul 10 sampai 4 kot . dalam pukul 3lebih mama sampai . wahhh ! mama sampai, and membawa *ayat paria* big mac set large untuk aku ! aww aww . sayang mama lebih . hahaha . ape lagi . makan makan and makan lah aku . perut pun dah jadi big mac dah . haha . then aku bising nak shopping . mama kasi lah duit sikit then suruh aku shopping . ish ! aku nak shopping dengan mama lah . huhu . sebab kalau aku, aku kena pandai2 bajet duit aku . tu yang susah tu . ishhh ! dari hospital aku g jusco sorang2 . haha . aku text zaza tanya dia dah rest ke belum , dia boleh cakap dah . ish ! baru nak suruh teman kan aku shopping . then aku text iena . cakap dia dekat mane . dia boleh cakap dekat jusco . what ? bagus lah kan . hahaha .aku mmg nak g sane . jumpe lah zaza dekat sane . kesian dia kena kerja . then aku datang dekat zaza, zaza mmg terus lupe nak buat kerja . sampai kena marah . hahaha . then aku jumpe iena and eyqa . eyqa pun otw nak p kerja . so tinggal lah aku dengan iena . kesian iena kena ikut bontot aku je samalam sebab teman aku shopping . heee . i'm sorry . kesian kau penat . tapi semalam aku rase tak puas lagi shopping ! serious ! mane cukup . huhuhu . tak ape lah . tunngu lah aku dapat kerja one day nanti . heee . mmg aku nak shopping je lah . act aku just suke shopping sorang2 , tapi tak boleh, sebab aku ni jenis pelupe . boleh bantai aku letak purse dekat mane entah . then aku boleh tinggal baju dekat counter . haha . iena dah bising2 . dia kate "bermurah hati betul lah eiyra ni" hahaha . so, aku kena ade member sorang untuk teman kan aku . and paling penting aku tak boleh nak shopping kalau ade lelaki ikut aku . member ke bf ke . aku tak tahu knp . so sorry okay . hahaha . so dalam 1jam lebih shopping RM150++ lesap ! hahaha . eiyra eiyra . ape nak jadi dengan kau ni . ishh ! baju dekat jusco mahal . berape baju je kot dapat beli . huhuhu . sedih2 :( hope dapat shopping lagi . heee 
p/s : kasi aku seribu pun belum tentu aku puas shopping ! hahahahaha . 
the end





Post a Comment