Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥JANGAN PISAHKAN♥

Biar cinta terhalang  gunung dan samudra
Aku tetap memegang janjiku padam
Biar jurang yang terjauhi ada di depanku
Takkan goyang sumpahku terhadap dirimu
Kita bagai kumbang dan bunga
Hatiku pasti hatimu jua
Namun mengapa ada saja
Yang benci tulus cinta kita
Jangan pisahkan
Aku dan dia
Tuhan tolonglah
Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka
Biar cinta diuji bak lautan gelora
Aku setia menjulang namamu di jiwaku
Kita bagai bulan dan bintang
Hatiku pasti, hatimu jua
Namun mengapa ada saja
Yang benci tulus cinta kita
Jangan pisahkan
Aku dan dia
Tuhan tolonglah
Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka
Jangan pisahkan
Aku berdua
Jangan pisahkan
Aku dan dia
Tuhan tolonglah
Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka
Jangan pisahkan
Aku dan dia
Tuhan tolonglah
Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka
p/s : huaaarrggghhhh ! :'(





Post a Comment