Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥KENDURI OH KENDURI♥

bosan asyik g kenduri . ingat lagi bila g kenduri hari tu . ade lah sedare mare tanye . (eiyra bila lagi?) okay fine ! ni yang malas nak g kenduri kahwin . saya tahu , kakak and abang saya dah kahwin . saya je belum ! hello, i'm still seventeen okay ! bulan sept ni baru 18 . haha . muda lagi tahu tak ? akak pun kahwin umur 26 kot tak silap . pastu sebulan kemudian abang lak kahwin umur 24 . kalau lah umur eiyra lebih kurang macam dorang , sebulan kemudian lak eiyra lak kahwin ! tapi mase tu eiyra baru 12 tahun kot ! hahahahaa . tak ade makna nye . tunggu lah nanti2 kalau ade orang sanggup terima eiyra yang serba kekurangan ni . haih ! haha . so pasal kahwin2 ni saya umumkan pade makcik2 saya and pakcik2 saya . saya tak sedia lagi okay ! tunggu lah one day nanti okay?99 kampung eiyra jemput ! hahahahhaa . sudah ! macam ni lah eiyra kalau update blog ! melalut je . so pada hari ni . sabtu kan ? eiyra pergi kenduri kahwin dekat ampang . dekat situ sedare blah mama . so tak ngam sangat lah . yang eiyra kenal dekat situ tak ramai . yang paling eiyra kenal YATT . kenal tak yatt ? ala pelakon tuu . act dia isteri sepupu eiyra . tak percaya sudah ! si Abdul Mutalib ni sepupu saya okay . ceh baru nak ngaku sepupu ! hahaha . tak tahu mane satu dorang ? okay jap ! 
hah ! ni hah , kenal tak ? mama ade gambar dia and mama semua . mase dorang kahwin eiyra tak pergi . sebab ? malas kot ! haha . entah , eiyra kena pergi sekolah kot time tu . lantak lah . so finish cerita pasal dorang ni . hehehehe . pada hari ni , eiyra mmg bosan . beratus gambar eiyra ambek . tapi sebahagian je lah eiyra upload erk . jeng jeng jeng :)
(sesat,haha)
and blablabla . then g rumah sepupu ku di ampang . belah arwah abah . haih , pak teh sebijik macam arwah . bila tengok dia , ingat arwah . cube arwah sedikit putih and tak ade misai . hehehe . okay . dekat situ eiyra mmg bosan ! tahu tak pak teh boleh tanye ape (eh,Eiyra sekarang form 4 kan?) what ? terkejut beruk eiyra . haha . first time orang kate eiyra muda . selalu kena 18,19 and 20 je . hahaha . macam2 . so samapi di sini je lah erk ? penat ! teeeeee :)
p/s : saya pening sangat :'(





Post a Comment