Dash | Follow
Hello Kitty
Princess Hello Kitty!

Welcome to my simple triple blog,i'm Nurul Nazirah. Just call me Eiyra for the short. Thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Says Hello To Eiyra





Credit
Help by hathirah,


♥KHAS UNTUK KAWANKU♥

kawan ! eiyra mintak maaf sangat-sangat . eiyra tahu eiyra yang bersalah dalam hal ni . eiyra paling bersalah . sebab tu eiyra suka cakap eiyra jahat . eiyra memang jahat . suka mainkan perasaan orang sekarang ni . Ya Allah , eiyra mintak ampun sangat2 padamu ya allah . eiyra tak tahu kenapa eiyra kejam sangat . mungkin sebab orang selalu mainkan perasaan eiyra . and now eiyra berdendam . tak pasal2 semua orang kena ! tu padahnya kalau berdendam ! so eiyra . mulakan hidup baru . tinggalkan semuanya . okay now . eiyra dah hampir nak selesaikan masalah eiyra . lagi 70% insyaAllah settle lah . kawan ! eiyra mintak maaf . pada mulanya kita kenal . eiyra memang anggap you kawan eiyra je . tak lebih tak kurang . you yang kate nak kawan je dengan eiyra kan ? tapi kenapa perasaan tu boleh berubah ? eiyra sedar dah lame bende ni . eiyra cube nak mengelak . tapi tak boleh . eiyra sendiri cakap *KITA CUMA KAWAN* itu je ! tak kurang tak lebih . susah kan kalau kawan dengan lelaki ? hmmm . so malam ni , eiyra story dekat dia pasal eiyra sikit . dia call eiyra . dia kata knp dengan eiyra . eiyra kate takde pape . tapi dia paksa jugak . then eiyra story dekat dia masalah eiyra . then dia diam je . hmmm . lepas tu dia kate dia have got to go now . then dia terus letak macam tu je . dia text eiyra . cakap pasal perasaan dia terhadap eiyra . ya allah ! serious tak sangka sampai macam tu sekali perasaan dia dekat eiyra . eiyra dah cakap kan . *KITA KAWAN* kenapa tak faham-faham lagi ? then dia hantar kisah seseorang perempuan  and lelaki dekat eiyra . kisahnya mmg menyentuh hati . 
AL_KISAHNYA .
 -awak tahu kenapa ? pertama kali saya tengok awak dalam kelas, saya dah mula suka dekat awak . awak budak baru . ramai orang yang awak tak kenal . satu hari , awak tegur saya and kita pun mula berkenalam . best gila masa tu . sejak hari tu, hubungan kita semakin rapat . kita dah kenal isi hati masing2 . and hubungan kita pun semakin terjalin . tiap2 hari kita msg . pagi petang malam . sampai awak kata, best gila msg dengan awak . lagi berapa hari saja nak SPM . mak saya suruh saya masuk asrama . saya pun bagitahu awak . saya tak tahu kenapa awak menangis hari tu . saya cuba pujuk awak tapi awak terus lari daripada saya . kenapa ye awak? masa saya duduk dekat hostel , hubungan kita sudah tidak semesra dulu . kenapa ye ? saya mula perasan yang awak mula jauhkan diri dari saya . tiap malam saya cuba telefon awak guna public phone . tapi tak dapat . kenapa ye ? satu hari saya cuba sembang dengan kawan saya . saya tanya . sape awek dia . dia cakap budak kelas saya . saya tanye siapa ? awak tahu, betapa sebaknya saya bila jawapannya awak ! awak , kenapa? awak tahu kan saya sayangkan awak ? kenapa awak buat saya macam ni ? then satu malam , saya call awak and saya tanye kenapa awak buat saya macam ni , baru saya tahu yang selama ni awak just anggap saya sebagai *KAWAN* je . awak tahu , lepas awak cakap macam tu , tetiba air mata saya menitis . saya rebah dan tuhan saja yang tahu bertapa kuat saya menyintai awak?satu hari , saya nampak awak dekat taman . tapi awak tak perasan saya , sebab saya just mengintai awak ja . dekat taman tu , ade jual teddy bear . saya pun belikan satu untuk awak . saya tunggu awak dekat seberang jalan . saya tunggu dan terus tunggu . saya nampak awak, dan terus saya berlari ke arah awak . saya dengar bunyi hon , saya pedulikan . tetiba saya rasa seperti diawang-awangan . awak peluk saya kuat2, awak jerit suruh panggil ambulans . saya kata *TAKPA AWAK,SAYA BAHAGIA DISISI AWAK* saya bagi teddy bear tu dekat awak . awak , mungkin sudah tiba masanya untuk saya pergi . saya nampak awak menangis begitu kuat . awak , andai saya mampu, saya nak usap air mata awak sehingga awak tersenyum . tapi saya dah tak kuat . *AWAK!SELAMAT TINGGAL!!!!*awak, tiap-tiap malam saya tengok awak menangis je . saya nampak awak peluk teddy bear tu kuat-kuat . saya nampak awak asyik tengok gambar saya . kenapa ? awak, kalaulah saat tu saya masih hidup , tak kan saya biarkan air mata awak jatuh menitis kebumi . saya takkan biarkan awak bersedih bersendirian . tak kan awak . tapi saya pelik lah awak . kenapa masa sekarang awak menangis atas kepergian saya ? dulu awak tinggalkan saya, awak tak nangis pun ? kenapa ? saya pernah berdoa 'ya ALLAAH,jika aku diberi peluang untuk menyintainya, biar cinta itu gugur disebabkannya . aku rela . biarkan cinta ini terkubur dihatinnya buat selamanya' memang susah nak temui cinta sejati , tapi dah jumpa susah untuk kita hargai . cubalah menghargai dia sementara masih ada- finish ! sumpah eiyra nangis bace text dia . tapi biarlah . kawan tetap kawan kan ? eiyra harap you cari lah orang yang sepadan dengan you okay ? dari jauh , eiyra hanya dapat mintak maaf sangat2 .
p/s : khas untuk kawanku Muhammad Nazri Ibrahim :)





Post a Comment